Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › fredag norra sthlm
-
fredag norra sthlm
Publicerad av jr555se på 29 juli, 2011 vid 11:57ser bra ut och vill ge mig ut så fort jag kan dvs efter 16
någon som kommer köra t.ex. näsa? eller har kört och kan rapportera =)trimmarn svarade 13 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
jaha det här var ju extremt irriterande.. avgasröret gick av påväg till näsa. så nu är man strandad. Har ingen lust att åka en bil som låter som f’n..
om ngn i sthlm har en kort snutt 50mm rör(ytterdiam) så är jag idel öra… -
Såg detta nu, litet sent, hoppas du drog ut för det blåste bra efter 16 också (hyggligt även vid 20-tiden).
Förmiddagen började aningen trevande med vind (innan jag hade hunnit ut på vattnet, dvs såg ut så från land)
Sen blåste det riktigt bra redan från fm (med några kortvariga punka om man körde freeride upp till 8,5).
Hela em blåste det på 6,0-byar mer eller mindre hela tiden, så 6,1 funkade kanon (gick väl rätt hyggligt seglingsmässigt också, även om man alltid kan träna på något) -
Ja du hann att posta emellan ditt första o mitt svar. Tråkigt att det blev så!!!
Kan ju kolla om någon har en bit mast att skarva med…
-
haha.. ja. tänkte på mast när jag kom hem. ska jaga reda på ngt att temp. laga med för det verkar vilja blåsa lite med senare idag(lö). Mååste bara ut.. bara lite.. 😀
Logga in för att svara.