Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fredag norra sthlm

• fredag norra sthlm

Publicerad av jr555se på 29 juli, 2011 vid 11:57

ser bra ut och vill ge mig ut så fort jag kan dvs efter 16
    någon som kommer köra t.ex. näsa? eller har kört och kan rapportera =)

trimmarn svarade 13 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • jr555se

Medlem
    29 juli, 2011 vid 19:35

jaha det här var ju extremt irriterande.. avgasröret gick av påväg till näsa. så nu är man strandad. Har ingen lust att åka en bil som låter som f’n..
    om ngn i sthlm har en kort snutt 50mm rör(ytterdiam) så är jag idel öra…

• zurfman

Medlem
    29 juli, 2011 vid 19:43

Såg detta nu, litet sent, hoppas du drog ut för det blåste bra efter 16 också (hyggligt även vid 20-tiden).
    Förmiddagen började aningen trevande med vind (innan jag hade hunnit ut på vattnet, dvs såg ut så från land)
    Sen blåste det riktigt bra redan från fm (med några kortvariga punka om man körde freeride upp till 8,5).
    Hela em blåste det på 6,0-byar mer eller mindre hela tiden, så 6,1 funkade kanon (gick väl rätt hyggligt seglingsmässigt också, även om man alltid kan träna på något)

• zurfman

Medlem
    29 juli, 2011 vid 19:47

Ja du hann att posta emellan ditt första o mitt svar. Tråkigt att det blev så!!!

Kan ju kolla om någon har en bit mast att skarva med…

• jr555se

Medlem
    29 juli, 2011 vid 23:47

haha.. ja. tänkte på mast när jag kom hem. ska jaga reda på ngt att temp. laga med för det verkar vilja blåsa lite med senare idag(lö). Mååste bara ut.. bara lite.. 😀

• trimmarn

Medlem
    30 juli, 2011 vid 07:35

Ah. en lagningstråd där det är värt att tipsa om fultema 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fredag norra sthlm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.