Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fredag, Rågelund, “tidigt”.
-
Fredag, Rågelund, “tidigt”.
Publicerad av kongos på 11 maj, 2004 vid 23:35Jag ser en möjlighet här och tänker vara där vid 11:00.
Är det någon mer som kan tänka sig hålla mig sällskap?
Kanske någon som kan dyka upp senare?
Hör av er så jag vet. Jag åker från Mölnlycke via Mölndal och kan plocka upp någon som vill hänga på.
Någon?
En hamster som söker tröst, kanske?/E
kongos svarade 20 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
hoho… Gamle Rågelund!.. Jag har inte varit där sedan två tyska bärsmugglare snodde smultron från våran sommarstugas trädgård..
Om jag kan kompa ut från jobbet så är jag med
// honk
-
om västlig vind finnes så kommer jag annars e det vind idag nogon som ska ut ??
-
Efter en vecka på Cypern med brutala vindar och ingen kite så är jag mer sugen än någonsin.. Har ingen aning om var Mölnlycke ligger .. Men jag bor vid avenyn så har du vägen förbi åker jag gärna med!
Förövrigt honk så är jag inte tysk även om jag gillar att smuggla hallon iklädd mina favvo lederhosen
-
Pet e säkert på!! Ser lovande ut från fredag till tisdag, ju. Pet gillar. Lägger sig vinden, flyttar jag till Skauåne.
-
Ville, ditt partydjur! Man ska ju ha utrustningen fastopererad vid utlandsresa. Låtom oss nu aldrig resa utan gear igen.
-
Okej då, Rågelund.
Så.Jag kör inte via Avenyn, utan Mölndal. Mölnlycke ligger åt Landvetter till. Så jag kommer alltså, antingen över Mölndals kråka eller Lackarebäck. Jag kan ju ta en sväng till någon närliggande spårvagnshållplats om någon vill sammåka. Liten Audi A3 så en person eller kanske två om man kan stuva in böset.
Prognosen ser ju riktigt bra ut, just nu i alla fall.
/E
Logga in för att svara.