Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fredag Ribban?

• wibban

Medlem
    28 augusti, 2008 vid 19:53

Jag gjorde ju inte mycket nytta med mitt letande. Nära du blev av med brädan där alltså. Ganska dåligt av den där snubben att tro att det var bättre att ta upp brädan till Campingen *s*.
    Ha det så gott på Ribban imorgon.
    Själv drar jag ner till PKRA i st Peter Ording i helgen för att spana lite och att köra lite själv där…
    See you

• molle73

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 10:06

Sticker ner om 30 min. Såg bra ut när jag var nere nyss.
    Calle e du på? Nån annan???

• call3

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 10:18

Ser ju nice ut för att åka med 14..

Ska försöka flexa lite nu efter lunch så jag kanske kommer ner om några timmar!

• molle73

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 10:42

Låter bra.

• call3

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 08:58

Ni som pratade med kamera-killen, vem jobbade han för och kommer det att visas i tv ?

• molle73

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 10:20

Jag vet inte vad han jobbade med. Hade fullt sjå att föröka hålla höjd med 12 an..
    Ikväll kanske Falstebo om du vill samåka?

• kitefredrik

Medlem
    31 augusti, 2008 vid 20:32

@Call3 495490 wrote:

Ni som pratade med kamera-killen, vem jobbade han för och kommer det att visas i tv ?

Han jobbade med en reklamfilm för Malmö å var mkt tacksam för att vi kitade å hoppade å hade skoj framför Turning Torso. Så TV? Nja med lite tur kanske Kanal Lokal…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fredag Ribban?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.