Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Fredag Sthlm?

• Fredag Sthlm?

Publicerad av curry på 12 februari, 2004 vid 23:07

jag är ledig imorrn och undrar om det
    finns det någon vänlig själ som har lust och hänga med ut o snowkita imorrn, om det blir någon vind dvs..

svan svarade 20 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    24 februari, 2004 vid 21:11

jag skulle ju inte banga om jag var däruppe i helgen…men gärna en annan gång. smile.gif har du kitesurfat nått norr om stockholm?

• anonym-anvandare

Medlem
    24 februari, 2004 vid 21:16

hehe…jorå, nu såg jag ju att det kanske inte va denna helgen det gällde. blush.gif (ger mig själv pistolen)

• curry

Medlem
    3 mars, 2004 vid 14:33

jo, det var ett tag sen grin.gif

• mickemoose

Medlem
    11 mars, 2004 vid 09:31

Hej, påsönda tror jag de blåser lite mer…jag tänkte köra på gärdet…skulle va kul om nån mer ville…vart tänkte du/ni köra?

• mickemoose

Medlem
    11 mars, 2004 vid 09:33

lörda funkar också

• curry

Medlem
    11 mars, 2004 vid 22:19

lördag är bra för mig. Vet inte om det finns någon snö på gärdet dock. får se var dom andra (proffsen) på kajtnation ska dra. Har faktiskt bara varit ute 1 gång. Så jag är riktigt färsk, fast jag gick kurs i augusti 2003 laugh.gif.

• mickemoose

Medlem
    18 mars, 2004 vid 08:44

nån som vet ett öppet ställe där man kan snowkita på vintern och kiteblade eller nåt på sommaren

typ gräs…öch inte skog runt om eftersom då blir de byigt…nån som vet?? typ gärdet årstafältet elelr nåt…fast dem e inte så bra…hnmnmm

• svan

Medlem
    20 mars, 2004 vid 11:43

Du kan glömma Gärdet och Årsta fältet. Ingen snö och värdelösa vindförhållanden. Sikta på att träna med din kite ett tag till och sen gå i vattnet när det är varmare. Då får du en trevligare introduktion till sporten.

s

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Fredag Sthlm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.