Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fredag the big day!!!
-
Fredag the big day!!!
Publicerad av jalla på 24 oktober, 2006 vid 12:57Det är bara att ta ut komp eller semester!
boman svarade 18 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
…eller varför inte ett spökmöte obs…detta är naturligtvis rent hypotetiskt och inget jag skulle göra
-
Så här tätt mellan isobarerna så måste det bli 7helvets med vind, första bilden gäller lördagen
Tyvärr så verkar det bli sämre för oss här i mälardalen på fredag. Men det räcker nog till…. -
Jag fick precis veta varför det kommer att blåsa i helgen:
Mitt nya minstasegel jag hade beställt kommer att bli försenat 🙁Men grattis till er andra…
-
Svenne wrote:Erken på fredag kanske?..
Ja varför inte..!
Även Lunda badet i Norrtälje viken kan va ett bra alternativ… -
Boman wrote:Svenne wrote:Erken på fredag kanske?..
Ja varför inte..!
Även Lunda badet i Norrtälje viken kan va ett bra alternativ…Är det speedförhållanden där vid Lundabadet???
-
surfen wrote:Så här tätt mellan isobarerna så måste det bli 7helvets med vind, första bilden gäller lördagen
Tyvärr så verkar det bli sämre för oss här i mälardalen på fredag. Men det räcker nog till….Nu ändras prognoserna snabbt, nu ser det riktigt bra ut för fredagen
-
Ahhh jag är redan sjukt stirrig!! alla prognoser tyder på sjuk vind 🙂 detta va längesedan!
-
MacTS wrote:Boman wrote:Svenne wrote:Erken på fredag kanske?..
Ja varför inte..!
Även Lunda badet i Norrtälje viken kan va ett bra alternativ…Är det speedförhållanden där vid Lundabadet???
Nja.. någon sträcka på 150-200 meter är hyfsat platt men inge chop alls! Lunda är ett klassiskt ställe för alla Roslagssurfare, det var där det begavsig en gång i tiden.
Perfekt för kraftig v-sv vindar, snällt ställe lätt att kliva i och ur, gräs ytor att rigga på. -
ja jävlar, gudrun släng dig i väggen -här får inhandlas en 2.3a
-
Boman wrote:MacTS wrote:Boman wrote:Svenne wrote:Erken på fredag kanske?..
Ja varför inte..!
Nja.. någon sträcka på 150-200 meter är hyfsat platt men inge chop alls! Lunda är ett klassiskt ställe för alla Roslagssurfare, det var där det begavsig en gång i tiden.
Perfekt för kraftig v-sv vindar, snällt ställe lätt att kliva i och ur, gräs ytor att rigga på.Kan man få en vägbeskrivning till lundabadet? har hittat något som heter lunda udde på hitta.se är det samma ställe ?
/Christoffer
-
Habbe wrote:Boman wrote:MacTS wrote:Boman wrote:Svenne wrote:Erken på fredag kanske?..
Ja varför inte..!
Perfekt för kraftig v-sv vindar, snällt ställe lätt att kliva i och ur, gräs ytor att rigga på.Kan man få en vägbeskrivning till lundabadet? har hittat något som heter lunda udde på hitta.se är det samma ställe ?
/Christoffer
Ligger mellan lundaudde och masby, markerat som badplats http://kartor.eniro.se/query?what=map&mapstate=5%3B1662528.0%3B6630446.0%3B0%3B1659644.0%3B6632705.0%3B1665414.0%3B6628188.0%3B&mapcomp=%3B%3B%3BNorrt%E4lje%3B%3B%3B76140%3BNORRT%C4LJE%3B%3B%3B%3B%3B1662528.0%3B6630446.0%3B%3B%3B%3B%3Bmaps_place.63226.21&streetname=norrt%E4lje&streetnumber=&city=&heading_exact=&heading=&company_name=&ns=&as=t&ax=&imgmode=&ms=0
Logga in för att svara.