Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fredag! Torkelstorp eller Gottskär???

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    26 april, 2005 vid 18:15

ingen aning..men jag e på som feen laugh.gif

• the_novice

Medlem
    26 april, 2005 vid 19:33

Bara det inte blir för mycket på ost så blir de nog Askim för min del. Onsala är rätt långt att åka till i rusnings trafik…

• anonym-anvandare

Medlem
    27 april, 2005 vid 10:45

Hur bra är Askim på ost?????

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    27 april, 2005 vid 11:57

exact, hur bra är askim på ost Novice?..berätta nu för oss exact hur bra askim är på ost? speciellt när det blåser greve. präst å hushålls kan funka men för feen inte greve.
    eller?

• niklas_s

Medlem
    27 april, 2005 vid 12:43

glömde du din humor i yeque rambo?

• the_novice

Medlem
    27 april, 2005 vid 18:56

Hahaha, ja jag bad kanske om den… grin.gif

Nu verkar det som prognosen är att det skall bli vind från syd (misstolka det den som kan!)

Just det, askim är förståss rikitgt kasst på vindar från öster…

• danneman

Medlem
    27 april, 2005 vid 21:14

The soundtrack of our lives förband silverbullit på lisebergshallen kommmer garanterat gå på det tjigetjitchowawowa grin.gif grin.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    27 april, 2005 vid 21:16

jag låtar åt torkelstorp, hänga på?

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2005 vid 06:27

Torkel få de bli!!

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2005 vid 08:45

Hmmm!? borde funka imorgon i torkelstorp! Måndag ser inte fel ut heller tongue.gif

• the_novice

Medlem
    28 april, 2005 vid 10:59

Nu är väl prognosen syd och stämmer den så blir det askim för min del…

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2005 vid 11:27

DMI visar visst SO, shit, jag tar med prylarna till jobbet så får jag se vad det blir imorgon.
    Hur bra funkar torkel på SO då, grunt, dyigt, plattvatten och frånlands vind eller? smirk.gif
    Kanske funkar för freestyle men undrar om inte Draget är bättre…

• basse

Medlem
    28 april, 2005 vid 13:42

Jag hänger på Rambo… men måste ju jobba lite förståss.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2005 vid 14:58

Hur funkar Intaget på sydsydost? Enligt DMI kommer vinden att följa kusten och då ser ju det ganska rätt ut, enligt kartor i alla fall.
    Parkering?
    Platt eller krabb sjö?

H-J

• basse

Medlem
    28 april, 2005 vid 15:04

Det är väl rätt bra… fel sida av stan för oss bara. Jag har bara parkerat på “rätt” ställe en gång men skulle det vara fullt där så kan man köra 200 meter till längs stora vägen och parkera på bergshällen som nästan kommer upp på vägen och sedan bära ner grejjorna till en liten strand.
    Det blir väl tokplatt vad jag kommer ihåg.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fredag! Torkelstorp eller Gottskär???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.