Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fredag/Lördag – GBG/VBG

• klubben

Medlem
    15 maj, 2008 vid 22:16

Det ser ju ut att blåsa lite knas på lörda bara, N men fin fin styrka, e de sillvik eller nått i närheten som gäller då eller e ja helt ute å cyklar?

• klubben

Medlem
    15 maj, 2008 vid 22:19

Lr Stråvalla?

• sourra

Medlem
    15 maj, 2008 vid 22:20

Ser ut att kunna bli sötvattenssurf på lördag
    http://batvadret.foreca.se/area8a.html

• johnk

Medlem
    15 maj, 2008 vid 22:39

@Neven 465732 wrote:

Danskar kan man ju inte lita på. De är ju nästan lika illa som skåningar… 🙂

Hmm, ser ju onekligen ut som nåt. Är det nån vind kvar efter jobb så är jag på.

vilken tid?
    ser ju ut att kunna bli kvällssurf också som sofia säger, om man inte har något bättre för sig en fredagkväll, och hur kan man ha det??
    DMI visar påbyggande mer och mer under fredagsdygnet nu också.

• wakenils

Medlem
    16 maj, 2008 vid 06:31

kvällssurf it is!! vilka ska ner till läjet? funderar på att stanna i fbg över natten dock

• johnk

Medlem
    16 maj, 2008 vid 07:57

@WakeNils 465797 wrote:

kvällssurf it is!! vilka ska ner till läjet? funderar på att stanna i fbg över natten dock

VILL VILL VILL, men måste sannolikt vara hemma imorrn morgon eftersom mina föräldrar valt att utkräva utlovad flytthjälp precis denna fina surfdag 🙁

Är det nån som ska tillbaka till götet igen efteråt?

• sourra

Medlem
    16 maj, 2008 vid 08:23

Näsblods-Nils, jag är på om vindarna är det. Jävligt ojämnt med prognoserna just nu.

För:
    DMI
    SMHI

Mot:
    Foreca
    SVT
    Windfinder
    Windguru
    YR.no

John: Om jag åker ned ikväll så åker jag även hem ikväll

• haze

Medlem
    16 maj, 2008 vid 08:27

Blåser 0,4 m/s just nu mellan Falkenberg och Varberg. Max vind:2,2 i en by. Men snittet är 0,4…

• callekuling

Medlem
    16 maj, 2008 vid 09:06

@Haze 465831 wrote:

Blåser 0,4 m/s just nu mellan Falkenberg och Varberg. Max vind:2,2 i en by. Men snittet är 0,4…

Varberg: byar på 5.7 m/s, medel: 4.3m/s (kl: 11.06)

• haze

Medlem
    16 maj, 2008 vid 09:09

Har ökat där oxå nu. Medel 4,2 och topp 4,7 kl 10,50

• johnk

Medlem
    16 maj, 2008 vid 09:50

@sourra 465830 wrote:

Näsblods-Nils, jag är på om vindarna är det. Jävligt ojämnt med prognoserna just nu.

För:
    DMI
    SMHI

Mot:
    Foreca
    SVT
    Windfinder
    Windguru
    YR.no

John: Om jag åker ned ikväll så åker jag även hem ikväll

Lysande. Om du inte har möjlighet att plocka upp på lindholmen så hör av dig med ett sms 1,5h innan jag ska vara upp-plockningsbar hemma (http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?Vkiid=rRSYtisI%2fbpZfHpwbehauw%3d%3d&vad=john+karlsson&var=g%f6teborg) så jag kan smita från kontoret i tid.

• _sofia_

Medlem
    16 maj, 2008 vid 10:49

men kom on! gör mig sällskap i gbg:laugh:

• wakenils

Medlem
    16 maj, 2008 vid 11:12

jag drar ut o kör wake nu men om vinden brassar i blir det kanske kite ikväll

vad ska du göra i gbg sofia? askim är knappt värt att åka till ju, vinden verkar bli sen enligt dmi…

• _sofia_

Medlem
    16 maj, 2008 vid 11:16
    WakeNils;465887 wrote:
    jag drar ut o kör wake nu men om vinden brassar i blir det kanske kite ikväll

vad ska du göra i gbg sofia? askim är knappt värt att åka till ju, vinden verkar bli sen enligt dmi…

Ja ska haka på en snubbe till ikea, så kommer åka ner till viken ah checka läget när shoppingen e klar så åfr ja se om jag ger de en chans:smile:
    söderut ser ju int lovande ut..

• johnk

Medlem
    16 maj, 2008 vid 12:05

Det är konstigt att vinden ska ha så svårt att hålla tidtabellen. Ser inte så lovande ut för ikväll längre. Jag hoppas flytten imorgon blir klar i tid till eftermiddagen istället, såvida det inte ändrar sig igen.

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fredag/Lördag – GBG/VBG

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.