Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fredag/Lördag – GBG/VBG
-
Det ser ju kasst ut på förmiddagen. Tycker folk ska vänta till em så jag har nån att åka med 😉
-
På morgonen blir det björkäng o på em. björkäng!!!! Swedens klart bästa spot! syns där allihop!
-
1. inte spegel på älven
2. messar sourra om läget
3. claes laddar scarecrow (man kan tro att jag fotat men så är det inte)
4. handlepass av mig… antagligen en fin vurpa på bs180…knåpade ihop en liten video också på hela 10sek =)
vi fick rätt bra vind så det var riktigt choppigt på älven. Soligt och gött att köra o så satt 3orna så jag kan inte klaga
väl i rågelund var det stiltje o alla riggade ner… kände sig lagom dum men efter att ha gått ut i vattnet. Men när vinden plockade upp så man tog höjd blev det riktigt skoj (då kom de andra ut också…), körde nån timme i ganska svag halvdann vind men körde lite kiteloopar i som urkrokade så jag e nöjd!
-
Om det är nån som ska iväg efter lunch och har plats i bilen, ring mig:
0704-908989 -
Det var helt ok i Stora Höga igår. Vinden var lite av och på men det var ändå lite najs, man var underriggad en kvart och sedan överrigad en kvart, osv. Körde 11:a C.
NV… Det får väl bli Björkäng då kanske, men jag väntar nog inte till i eftermiddag. Vill surfa nu!
Logga in för att svara.