Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Fredrik Virtanen
-
Det mest förvånande är att denna tråd ligger kvar här efter så många inlägg tycker att offtopicen flytten varit ganska bra på sistone..
-
FV har uppdaterat sin blögg på aftonbladet.se. gå in, läs, skratta, gråt, spy.
-
Skönt att man inte är ensam i sitt brinnande hat för detta självgoda lönnfetto som klankar ner på allt och alla medan han själv sitter och söker sympati och anser sitt försök att sluta röka som århundradets bedrift. Han kommer aldrig med något konstruktivt utan sitter bara där och är dryg och jävlig, men å andra sidan hade man sett ut så hade man kanske inte varit så himla munter…ska dansa på hans grav.
-
Svar till:
Fredrik Virtanen aka: “Jonaish” här på konfen..
[/ QUOTE ]
ORKA vart vill du komma !?!?!?!
-
detta är bara en gissning men jag tror att han vill komma till “pudelns kärna” dvs. att du är lika vidrig som fredrik virtanen, kanske till och med lika vidrigt ful?
-
Svar till:
kom igen nu chrille jag vill ha bråååk!
[/ QUOTE ]
Jag brytar hans armar med lillfingret, synd om killen, borde skicka syrran på honom så han får lite jämnare motstånd -
Svar till:
Svar till:
Fredrik Virtanen aka: “Jonaish” här på konfen..
[/ QUOTE ]
ORKA vart vill du komma !?!?!?!
[/ QUOTE ]
Jag vill komma hem -
Svar till:
Jag mår illa när jag läser hans bög
[/ QUOTE ]
Sluta läs den då för helvete och sluta plåga dig själv. Själv läser jag inte hasn blogg och jag mår utmärkt trots att jag bor i Skellefteå. -
Svar till:
Sluta läs den då för helvete och sluta plåga dig själv. Själv läser jag inte hasn blogg och jag mår utmärkt trots att jag bor i Skellefteå.
[/ QUOTE ]
Är det psykiskt möjligt?
-
Svar till:
Svar till:
Jag mår illa när jag läser hans bög
[/ QUOTE ]
Sluta läs den då för helvete och sluta plåga dig själv. Själv läser jag inte hasn blogg och jag mår utmärkt trots att jag bor i Skellefteå.[/ QUOTE ]
Agree to disagree
-
nääää ……
inget och då menar jag INGET mer bråk här på steffo,
pöjkar å töseriaf från min sida
mitt nyårslöfte
Logga in för att svara.