Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter Freeboard

• skotten

Medlem
    8 februari, 2007 vid 12:29

hehehe we are selling them at 1500 one left in the shop.

• fry88

Medlem
    26 mars, 2007 vid 17:00

Tjenare!

Hur kan jag skaffa mig en freebord för ca 2000 spänn i sverige?

• drno

Medlem
    2 maj, 2007 vid 16:56

Hej du kan köpa en bräda hos den svenska agenten http://www.freebords.se. Freebord är verkligen asgrymt och skitroligt. Samma åkkänsla som på snowboard fast på asfalt, inga liftkort eller köer. Bara att surfa ned för backarna … TACK gode gud för freebords, denna sport har exploderat i USA och övriga europa !

• ola_p

Medlem
    6 maj, 2007 vid 15:31

Att döma av forumet på freebords.se så har det inte riktigt exploderat i sverige…

• tim-eriksson

Medlem
    19 juni, 2007 vid 15:12

har funderar på en freeboard sen jag såg en film för över ett år sedan, men asfalt är ju så j*vla hårt? Någon som kan berätta lite hurpass illa man gör sig, vilka skydd man ska ha etc?

• platypus

Medlem
    20 juni, 2007 vid 07:27

Va är det för skillnad på själva brädan, jämfört med en vanlig skate – bortsett från att den har bindningar?

• ove226

Medlem
    20 juni, 2007 vid 19:25

mitt på truckarna så sitter det också hjul. ett på vardera truck. detta gör att det blir slajd i kruvorna och freeboard kan alltså liknas med snowboard på asfalt. kolla filmerna så förstår du hur jag menar.

• platypus

Medlem
    21 juni, 2007 vid 07:02

Fan va coolt… va e det för hårdhet på hjulen???

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter Freeboard

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.