Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freedom släpper sin första T-shirt!

• Freedom släpper sin första T-shirt!

Publicerad av don_cavalli på 18 mars, 2004 vid 08:31

Nu är det klart! Snackade precis med tryckeriet och tisherna kommer att rocka!

Kvalitet: 1.5x dyrare än branch standard. Så den lär klara av det hårda surflivet!

Färg: Valfri, han hade typ de vanligaste färgerna

Trycket: Vitt

Övrigt: Varje t-shirt är numrerad från 1-10. Nästa serie blir då 11-20, osv. Nummreringen består av en liten påtryckt siffra (eller 2 om du får nr 10!)

För att beställa en tisha så skicka ett mail till mig med Namn, Adress och tel, så hör jag av mig via mail om när var och hur! En beställning är bindande, så fundera klart innan ni mailar..

maila till: order@freedom.se

Först till kvarn, 2 tisher skall jag ha själv så de 8 första får va med den här gången!

HL, Don Cavalli

don_cavalli svarade 21 år sedan 4 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • don_cavalli

Medlem
    18 mars, 2004 vid 08:36

Glömde att skriva med priset för er som inte läst ”marknadsundersökningen”!

Priset är 150:- inkl. frakt.
    Glöm inte att uppge storlek och färg i beställningen!

/Don Cavalli

• don_cavalli

Medlem
    18 mars, 2004 vid 10:10

Nummer 10 är såld!

Stänger härmed ordermailen för den här gången…
    Det kommer att komma upp en webbsajt med kommande tryck osv så snart jag fotat serie 1. Faan va dom gick snabbt!!!!

Återkommer med foton när tisherna kommer rykande färska från tryckeriet!

/Don Cavalli

• Knatte

Gäst
    18 mars, 2004 vid 11:48

Själv är man nöjd, med att ha lagt beslag på det åtråvärda trönumret nr 5… smile.gif

• nordgren

Medlem
    18 mars, 2004 vid 12:00

Lyckost!

• hjeltman

Medlem
    18 mars, 2004 vid 14:36

Bara T’s?
    Du har inte funderat på en stor go hoodie som man kan ha dom svalare grillkvällarna efter surfet?

• don_cavalli

Medlem
    18 mars, 2004 vid 17:29

Det är planerat!
    Funkar det bra med det tryckeriet jag anlitat för t-shirtsen så kommer jag börja leta hoodies! Man har ju lite andra krav på en fet hoodtröja än man har på en surftisha!

Jag återkommer när jag känner att jag har ett lämpligt tryck och att allt kring tryckeriet stämmer.

Självklart kommer det handla om en limited edition även här! Det blir så mycket roligare då!!!!

//Don Cavalli

• tabi

Medlem
    18 mars, 2004 vid 18:30

man kan inte redan nu boka en hoodie då?

• Knatte

Gäst
    18 mars, 2004 vid 19:16

Annars är jag extremt sugen, på en långärmad T-shirt i bra kvalitet.
    Skulle vara kul att kompletera T-shirt nr 5 med en långärmad variant.. smirk.gif

• don_cavalli

Medlem
    18 mars, 2004 vid 19:29

Skicka ett mail till order@freedom.se och ange vad du är intresserad av, så skriver jag upp dig på maillistan för hoodi så att du får en bra chans att plocka en av de tio när det är dax.

Skall även kolla upp långärmad t-shirt!

//Don Cavalli

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freedom släpper sin första T-shirt!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.