Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freedom tisherna har fått en egen liten sajt..

• watertouch

Medlem
    12 maj, 2004 vid 21:02

det där var riktigt fräckt ju!

• hood

Medlem
    12 maj, 2004 vid 21:05

hur får man tag på en sån?

• ian

Medlem
    12 maj, 2004 vid 21:47

läcker sida, men vad e det för knep för att bläddra, fungerar sådär fö mig, lite knepigt liksom

• thelee76

Medlem
    12 maj, 2004 vid 22:25

Fan va grym, lätt flashigaste flashen jag sett…

• watertouch

Medlem
    12 maj, 2004 vid 23:20

tryck å dra funkade, men det var lite stökigt i början.. sidan bara åkte omkring..

• surferdude

Medlem
    13 maj, 2004 vid 06:58

Jätte bra! Nya entreprenörer är vad vi behöver. Grymt häftig site. Tyvärr lite för svårblädrat för mig.
    Tummen upp,

• anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2004 vid 07:08

Ahh…den gamla goda ClipArt-effekten.

Den som vill gära en egen ”tuff” blädderbok kan ladda ner ClipArt-flashen här:
    ORIGINALET

Hur enkelt som helst.

Man kan säga att katalogen och namnet på filen ”Rip” passar med vad det är, RIP-OFF.

• watertouch

Medlem
    13 maj, 2004 vid 07:15

Vad spelar det för roll? Ingen vits med att lägga ner en massa tid på att göra en unik design på en websida ju, det är innehållet som är intressant.

• don_cavalli

Medlem
    13 maj, 2004 vid 07:20

Alltid lika kul med anonyma snubbar som skall gnälla och klaga!!! Du kanske har missupfattat det här med fri källkod? Det går inte att rippa någonting som är fritt att använda sig av!! Sen så har jag aldrig påstått att det är jag som gjort actionscripten till sidan eller att det är min uppfinning.. Ett kul format att presentera mina tröjor i, inget mer.

• gurra1978

Medlem
    13 maj, 2004 vid 11:22

Jag tycker iallafall det var grymt snyggt. Man får ju värsta sköna känslan när man sitter där och bläddrar. Man borde kanske kunna zooma in eller förstora på något sätt eftersom det är svårt att tyda texten på tröjorna.

• herodude

Medlem
    13 maj, 2004 vid 12:04

jag tycker den sidan är über kickass.. laugh.gif så kan herr anonym suga min anonyma röv… laugh.gif hehe den windwarrior shirten kommer det komma ett nytryck av den?

• hotlimits

Medlem
    13 maj, 2004 vid 12:34

Grymt cool sida. Längtar till att jag får tishan…

• don_cavalli

Medlem
    14 maj, 2004 vid 06:18

det kommer inte att tryckas likadana t-shirts med windwarrior trycket, men jag funderar på att kanske använda trycket igen i något annat sammanhang.. det var ju en limited edition, så då får man ju stå för det cool.gif

Fy faan va det skall rippas i idag – yeehaaa!!!! VIND!!!!
    //Don C

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freedom tisherna har fått en egen liten sajt..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.