Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freedom tisherna rykande färska från tryckeriet!!!

• ian

Medlem
    24 mars, 2004 vid 23:19

hehe, grymt!

hum, är ingen expert på engelska men ska s:et verkligen vara med, jag är rätt trött så kan bero på det.

• don_cavalli

Medlem
    24 mars, 2004 vid 23:28

Är ganska trött själv! skall ta tag i stavningen imorgon!! blush.gif

• hjeltman

Medlem
    25 mars, 2004 vid 00:42

Svar till:

Nej, luvtröja är för 14 åriga skatare smirk.gif

[/ QUOTE ]

Nejnejnejnejnej… Det håller jag INTE med om…
    finns inget bättre än att ta på sig en varm och go luvtröja när man håller på att rigga ner den där lite småkalla kvällen..

• jake_break

Medlem
    25 mars, 2004 vid 17:19

hörde att luvtröjor och såna med massa snören och grejs snart ska bli förbjudna i EU.. för mycket ungar som fastnar i grejer och stryps…

• herodude

Medlem
    25 mars, 2004 vid 19:32

fan va jag lackar till om de förbjuds… tough shit säger jag till de klantiga ungarna som fastnar.. hmm men jag menar det räcker väll att förbjuda de små storl. isof lr????

aja iaf, jag är så jävla sugen på en sån tröjja, hmm å då menar jag riktigt jävla ap sugen på en sån tröjja….

och by the way killen på bilden är väll cavalli själv?? hmm eller hur de stavas… har jue sett honom me hjälmen… ;D

• styret

Medlem
    25 mars, 2004 vid 21:14

bad luck -fist fuck

• ola_p

Medlem
    25 mars, 2004 vid 21:15

i högform idag ser jag? wink.gif

• herodude

Medlem
    25 mars, 2004 vid 21:25

???? hehe det skall nog gå att ordna lite fist fuck.. om du är sugen menar jag.. laugh.gif hehe

• styret

Medlem
    25 mars, 2004 vid 22:03

ja idag är jag på G. lite innanför västen så ordnar sej det mesta

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freedom tisherna rykande färska från tryckeriet!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.