Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › freestyle bräda
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
freestyle bräda
anonym-anvandare svarade 19 år, 12 månader sedan 13 Medlemmar · 25 Svar
-
vem skulle inte vilja ha en mistral?
dock hävdar jag inte att den är dreeridevänlig. men vem fan vill köra frammåt längre än vad det tar att få upp planing? -
Svar till:
vem skulle inte vilja ha en mistral?
[/ QUOTE ]
Jag…På med solglasögon och slithandskar och lite neon så är du en fulländad tysk… Gärna NS disco i neonrosa också.
-
Ummmmm gärna, men då hade det varit en syncro.
Dom verkar vara mumma.
-
jepp. dom sa att passet skulle komma på posten.
syncron är fan inte dum den heller.men… vart ifrån kommer f2… har för mej att jag ahr sett nån lönnfet Helmut eller Günter eller vad det var på en sådan både en och två gånger.
-
Mistral e väl från schweiz från början?
dessutom, om vi nu ska snacka tyskar, fula färger o brädor så vet du väl vilket märke som går hem i tyskland? -
Om du syftar på goya så tror jag inte det är tillräckligt mkt neon…
-
nä den såg bättre ut på den bilden än de jag sätt tidigare.
Men om man kompletterar med ett fult silver segel som dieter, hans und günther kan spegla sig i så går det nog hem ändå. -
Tveksamt… F2, mistral och fanatic är ju lite merinarbetat tyska, tror inte goya har riktig chans att kapa marknadsandelar i det segmentet… Det saknas ju dessutom tyskfreeride och freestyle i modellprogrammet..
-
Jag har en JP 111 -04 och det är den överlägset skönaste bräda jag provat. Grymt sväng med en liten svängig fena. Med originalfenan (ganska stor och rak) blir den väldigt lättplanad och freeridig. Den känns liten eftersom den är så kort men är stabil med bredd och 111 liter. Funkar perfekt förmig mellan 5.3 och 7.4.
Logga in för att svara.