Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Freestyle och speed tävling på Haga Park!
-
Freestyle och speed tävling på Haga Park!
Publicerad av anna på 22 mars, 2007 vid 20:01Under kristihimmelsfärds helgen kommer det vara fullt drag på Haga Park!
Freestyle och Speedtävling. Så boka in denna helgen, den 17-20 maj.Mer info om freestyletävlingen finns på:
http://www.s-78.com/tavling/tavling.htmbasse svarade 17 år, 9 månader sedan 23 Medlemmar · 47 Svar -
47 Svar
-
Fråga till er mer rutinerade Haga Parkbesökare: Jag tänkte åka ner Kristi Himmelsfärdshelgen och tälta med barnen. Brukar det finnas gott om platser på campingen eller måsta jag förboka på någon vänster?
/Christer O -
Var kommer Speed lägret läggas 😉 man vill ju hålla sig på sin kant 😉
Jag kommer med svensson vagn och hela familjen -
@sea_surf 371825 wrote:
Fråga till er mer rutinerade Haga Parkbesökare: Jag tänkte åka ner Kristi Himmelsfärdshelgen och tälta med barnen. Brukar det finnas gott om platser på campingen eller måsta jag förboka på någon vänster?
/Christer OTältplatser brukar inte vara nån fara på campingen, men det skadar ju inte att förboka.
Funderar själv på en tältlösning på Kristiflygare, investerade i ett tält på Biltema igår som ska användas snart i Frankrike….blir nog tält till Haga också. -
@sea_surf 371825 wrote:
/Christer ONär det gäller tält så tror jag inte att det skall vara något som helst problem.
Det har funnits mycket tältplats dom år jag varit där.
Mvh Calle S -
Inte ens mitt i sommaren brukar det vara omöjligt att hitta tältplats.
/Magnus -
philippos;371868 wrote:Är det inte rätt dyrt att tälta på campingen?
här har du länken http://www.hagaparkcamping.se/ramFlash.html 😉
-
Verkar som det kostar 155.- att bara tälta. Då bor man ju bättre på vandrarhemmet för 150.-.
-
@philippos 372027 wrote:
Verkar som det kostar 155.- att bara tälta. Då bor man ju bättre på vandrarhemmet för 150.-.
Men det är väl per tält inte person eller??
-
Jo jag vet. Kom på att jag uttryckte mig lite klumpigt. Det jag menade är att även om det är billigt att tälta så tycker jag att man bor ”bättre” på vandrarhemmet. 150.- är väl rätt billigt för vandrarhem!?
-
Ääää…. Klitmöller i Kr. Flygare är det som gäller. Det levererar ju alltid!
-
150 är nog ganska normalt för vandrarhem, men såklart verkar allt vara fullbokat i närheten av Haga. Närmaste verkar vara Eriksöre,
eller vet någon om något mer ställe?Vi är några från GWC som drar dit (Basse och Saga, ni hänger väl på? :smile:) och det verkar som vi hamnar i tält.
-
@MacTS 371852 wrote:
Tältplatser brukar inte vara nån fara på campingen, men det skadar ju inte att förboka.
Funderar själv på en tältlösning på Kristiflygare, investerade i ett tält på Biltema igår som ska användas snart i Frankrike….blir nog tält till Haga också.Tjena MacTS och tack för svar! Tar du med barnen också? Jag räknar med att Ella 5 år hänger på samt en otroligt taggad 14-årig Marcus, vi åker antagligen ner på onsdagen. Syns och hörs!
/Christer O -
@sea_surf 372102 wrote:
Tjena MacTS och tack för svar! Tar du med barnen också? Jag räknar med att Ella 5 år hänger på samt en otroligt taggad 14-årig Marcus, vi åker antagligen ner på onsdagen. Syns och hörs!
/Christer OHej,
Tror inte att jag tar med barnen. Det beror lite på hur frugan jobbar.
-
@MacTS 372117 wrote:
Hej,
Tror inte att jag tar med barnen. Det beror lite på hur frugan jobbar.
Med tanke på hur dom andra helgerna varit så är det bättre att du lämnar barnen hemma och tar med Guran.
Kenneth
Kan du spela även på dagen
Typ Imse vimse spindel. För barnen
För om allt håller så blir det du och nybrobandet (förra årets LÖRDAGSBAND)
Kenneth
Logga in för att svara.