Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Freestyle och speed tävling på Haga Park!
-
Freestyle och speed tävling på Haga Park!
basse svarade 17 år, 9 månader sedan 23 Medlemmar · 47 Svar
-
På min bröllopsdag fick jag inte surfa men bröllopsresan gick till ett blåsigt Klitmöller i alla fall! Men oj, det börjar visst bli länge sedan (1991)!
-
Japp, DK ligger överst på önskelistan men Öland ligger på säker andraplats om vädret skulle peka på brisprognos. Carin skulle nog uppskatta ett varmt Kalmarsund mer än en kall dansk fjord.
Men förra årets fullträff i DK var ju nästintill oslagbar, 2,5 vågdagar och 1,5 freeride. Och SOL! 🙂
7 grader har DK i vattnet nu ”and counting”.
/Magnus -
Bokat!!!
Kan meddela alla som är sugna på DK att boka snabbt. Vissa turer är redan fullbokade!! -
Vilken tur att vi tar brovägen! 😉
Då Kan vi bestämma oss timmen innan vi åker.
/Magnus -
Notera att det är en långhelg vid valborg i år! och jag har bokat den för surf! kanske på Öland (för att bli lite on-topic)
-
@philippos 372743 wrote:
Hur lång tid tar det att köra brovägen?
Från Stockholm…. säkert flera dagar!!! 😀
-
Typ 50 mil från Malmö till DKsurf. Inte billigare men alltid en utväg. Höga böter och mycket småsamhällen med 50km i DK. Går även en båt från Varberg som inte är lika populär som Gbg. Men detta är den mest fullbokade helgen förutom semesterstarten.
/Magnus
-
Tjena
Någon man kan åka med dit.. om man betalar bensin osv.
Från bjärred – lund (malmö) — till öland.Någon här nere från som har plats i bilen?
-
kan man välja att bara köra speed tävlingen ?
Vad kostar det i sådant fall och hur är upplägget på tävlingen ?
-
blåbussen;376510 wrote:kan man välja att bara köra speed tävlingen ?
Vad kostar det i sådant fall och hur är upplägget på tävlingen ?
Självklart kan du välja att bara köra speed, läs mer här
http://www.north-sails.com/template/f2speed.asp?iParentMenuID=556 -
det verkar kosta 200:- att köra speed tävlingen.. men då får man en lycra tröja ? 🙂 Om man anmäler sig till freestyle tävlingen ingår speed tävlingen då ?
-
Nej, du måste nog anmäla dig till båda. Ett tips är nog att det inte är helt optimalt att ställa upp i både freestyle och speed då båda tävlingarna är samtidigt…
-
Vet inte hur det är i år, men förra året så var man tvungen o lägga 200:- i deposition för Lycran. Mao ingår den inte i startavgiften. Tror upplägget är samma i år.
-
kanske blir speed tävlingen då.. jag är bra nyfiken på att få en känsla för vilka hastigheter man kör i.
Logga in för att svara.