Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Freestyle och vågtävling 10e oktober i Varberg

• neven

Medlem
    29 september, 2009 vid 07:27
    mjersen;578753 wrote:
    o det tackar vi fernet för.

Haha ja shit va fernet det gick åt…

Kommer bli sjukt bra det här! Alla får be till vindgudarna!

• hildingdude

Medlem
    29 september, 2009 vid 19:08

vart är dom coola sponsorerna??

• rydstrom

Medlem
    30 september, 2009 vid 07:48

är anmälan bindande?

• rydstrom

Medlem
    30 september, 2009 vid 07:49

och vad hände med vägtävlingen 😉

• yann

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 21:30

Jag hittar inte postgirot eller hur mycket medlemmsavgiften är på?

• debkausf

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 16:10
    Yann;580211 wrote:
    Jag hittar inte postgirot eller hur mycket medlemmsavgiften är på?

Kolla in varbergssurfklubb.se under postern “Gå med i varbergssurfklubb” Avgiften är 100 spänn, kan dock inte bangironr i huvet:smirk:

• hildingdude

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 17:15

vart är deltagarlistan?

• yann

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 17:28

Bankgiro: 288-8279 jag lovar 🙂

Sådär, då var det betalt. Får jag tävla nu fastän jag är lite sen?

Tog mig friheten att skapa en “Bli medlem”-sida på sajten
    http://varbergssurfklubb.se/page/Bli-medlem.aspx

• _sofia_

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 17:31

Se till ah anmäl er nu tjejer och killar! Just for fun!

• malinr

Medlem
    3 oktober, 2009 vid 20:14

BRA att du e på dom Sofia!!

Tråkigt nog måste jag medela att chansen att jag kommer har förändrats från solklar till minnimal, så kan inte stötta dig där. Det är töfft att jobba i norge, fick inte ledigt som hoppats, och så klart började dom med tävling på jobbet där varje dag är viktig, så priset på transportmedlet gick genast upp det dubbla då jag måste åka samma helgdagar som alla andra nissar vill åka hit och dit. DÅLIGT!!

Men man ska aldrig säga aldrig, dagen är inte kommen än!! Men jag önskar er stort lycka till och att det blir ett glatt stort gäng som deltar!!!

HAVE FUN!!! :laugh:

• mjersen

Medlem
    3 oktober, 2009 vid 20:17

maaaaaaliiin!½!!!!! ge mig nr till din el chef så ska jag samtala med han och berätta hur det ligger till i värkliga livet!! jag har ju redan fixat ingredienserna till degen!

• carroline

Medlem
    3 oktober, 2009 vid 20:48

:laugh:Schysst, jag vill gärna vara med…är det alltför sent att anmäla sig?pleaseplease
    Har ni brist på tjejer som deltar? Om, så kan jag promota några här från köpenhamn…men så är ju frågan om dom får ställa upp, danskar som dem är?:ooo:

När är absolut deadline för anmälan?
    Vh
    Caroline

• haze

Medlem
    3 oktober, 2009 vid 20:57

Nää danskorna krossar ju svenskarna 😉 Eller iaf Maria A då hon får lov att tävla med herrarna i deras DM ju…

• malinr

Medlem
    3 oktober, 2009 vid 21:40
    mjersen;580674 wrote:
    maaaaaaliiin!½!!!!! ge mig nr till din el chef så ska jag samtala med han och berätta hur det ligger till i värkliga livet!! jag har ju redan fixat ingredienserna till degen!

vaaa, har du redan fixat ingredienserna!!! oj då måste jag styra det här! vem ska annars äta upp bullarna. vänta, ska fixa nr till dig med en gang….

• debkausf

Medlem
    4 oktober, 2009 vid 10:34
    carroline;580683 wrote:
    :laugh:Schysst, jag vill gärna vara med…är det alltför sent att anmäla sig?pleaseplease
    Har ni brist på tjejer som deltar? Om, så kan jag promota några här från köpenhamn…men så är ju frågan om dom får ställa upp, danskar som dem är?:ooo:

När är absolut deadline för anmälan?
    Vh
    Caroline

Alla är välkommna! Det är aldrig för sent att anmäla sig.

Sida 2 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Freestyle och vågtävling 10e oktober i Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.