Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Freestyle och vågtävling 10e oktober i Varberg
-
Freestyle och vågtävling 10e oktober i Varberg
haze svarade 15 år, 1 månad sedan 28 Medlemmar · 61 Svar
-
jonaish;580820 wrote:ingen boarder-X gren?
Bara border-line gren.
-
Blackadder;580834 wrote:Bara border-line gren.
bordershop ä gutt
-
hehe nee jag säger inte ett knyst till Maria;)
Vad gör man egentligen med boende, vi blir nog två som åker?
C
-
nä boende e fan ett problem. dom har ju rivit dom gammla hederliga supa stugorna
-
carroline;580851 wrote:hehe nee jag säger inte ett knyst till Maria;)
C
Hahahaha skulle i och för sig vara kul att se henne köra mot svenska killarna med tanke på att hon måste köra mot killarna här i Danmark….
-
carroline;580851 wrote:hehe nee jag säger inte ett knyst till Maria;)
CTa med alla surfande tjejer du känner! Vi behöver en uppsving i deltagarlistan!
Ah tråkigt malin, de e crap, vi får banne mej ladda i aus istället 🙂
-
Jag har mailat angående att vara med och sponsra priser men får inget svar… kan nån ansvarig höra av sig till mig på bjorn@surfstore.se
-
Fan jag vill komma men jobbar 10e.. Flytta spektaklet till den 11e så är jag game! Kommer upp på söndagen vid vind
-
surfstore.se;581094 wrote:Jag har mailat angående att vara med och sponsra priser men får inget svar… kan nån ansvarig höra av sig till mig på bjorn@surfstore.se
Done.!
-
Självklart kommer vi dela ut fina priser. Här är ett exempel från nytillkommna sponsorn http://WWW.surfstore.se
http://www.bestkiteboarding.com/09-Ouija
Fet komplett bräda.
Endel priser kommer vi lotta ut så det är absolut ide att deltaga. Riktigt fina chanser att bli en vinnare även om man inte hamnar på pallen! -
Hur ser det ut till helgen då? Ingen tävling eller??? Vinden ser ju bra ut men vinkeln är så där?
-
Haze;583478 wrote:Hur ser det ut till helgen då? Ingen tävling eller??? Vinden ser ju bra ut men vinkeln är så där?
jag undrar också!
-
Eftersom prognosen sett kass ut har vi inte ens sökt något tillstånd för denna helgen.Vi hoppas på nästa helg.
Logga in för att svara.