Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Freestyle och vågtävling 10e oktober i Varberg

• haze

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 14:52

14 m/s är ju nice;)

• blackadder

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 15:17

Var? smhi?

• haze

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 15:54

Yr.no och dmi.dk. Yr har haft den prognosen ett tag(5 dagar).Men som sagt riktningen är kanske inte den bästa…

• blackadder

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 18:05
    Haze;583587 wrote:
    Yr.no och dmi.dk. Yr har haft den prognosen ett tag(5 dagar).Men som sagt riktningen är kanske inte den bästa…

8-11 tycks det mig, och sedan sämre under dagen.

• jakobb

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 18:24

triiiiiist

• haze

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 18:34

Som jag har skrivit ovanför i alla fall så är ju riktningen helt fel i alla fall och varit nord sedan i söndags så….

Och de har skrivit ner prognosen lite.

Vad har ni för datum kvar nu då som reservdatum? Så man kan planera lite?

• _sofia_

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 21:41

Rensade mobilen på lite bilder och fann kladdkaketårtan och ballongbomben från förra helgen, burken med fucking carrots i Uffes bar, den intressanta toaletten på Statoil!

BONUS e bilderna (som det finns film på men kan ju int köra release på dem än) med Cowboy Nils och Neven som testar på “nya” grejen på landet ha ha!

och 800mg piller som Malin fått tag på nu inför resan ah allt 😀

• aka_kalle

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 22:21

najs pillaah!

• kristjans

Medlem
    16 oktober, 2009 vid 06:57

va guuuuuullig neven å nils ser ut….

• ballerina

Medlem
    16 oktober, 2009 vid 07:04

Hahahahaha! Borde läggas ut på den där tråder om saker man ska göra när det inte blåser.
    Satsa på din ryttarkarriär.
    Både Neven och Nils var väldigt talangfulla och kunde både bromsa, svänga och gasa.

• neven

Medlem
    16 oktober, 2009 vid 07:04

Hahaha. Fyfaan Sofia vi sa ju att dom där bilderna INTE skulle hamna på steffo! 🙂 Jag kan säga att det var fasen läskigare än läskigaste kiteloopen. Lätt.

• above_the_law

Medlem
    16 oktober, 2009 vid 07:43
    _Sofia_;583673 wrote:
    Rensade mobilen på lite bilder och fann kladdkaketårtan och ballongbomben från förra helgen, burken med fucking carrots i Uffes bar, den intressanta toaletten på Statoil!

BONUS e bilderna (som det finns film på men kan ju int köra release på dem än) med Cowboy Nils och Neven som testar på “nya” grejen på landet ha ha!

och 800mg piller som Malin fått tag på nu inför resan ah allt 😀

Ha ha, varför har Nils flytväst på sig;-)!
    Var hittade du dom där pillren, by the way? Jag är ju i lm-branschen och kan tänka mig att byta arbetsgivare…

MEN, blir det något ersättningsdadum för tävlingarna som uteblev?

• ballerina

Medlem
    16 oktober, 2009 vid 08:51
    above_the_law;583697 wrote:
    Ha ha, varför har Nils flytväst på sig;-)!
    Var hittade du dom där pillren, by the way? Jag är ju i lm-branschen och kan tänka mig att byta arbetsgivare…

MEN, blir det något ersättningsdadum för tävlingarna som uteblev?

Pillrena ingick när jag färgade håret blont för några veckor sedan

• wakenils

Medlem
    16 oktober, 2009 vid 10:33

oj oj sofia…
    när blir nästa rendezvousfest?

• _sofia_

Medlem
    16 oktober, 2009 vid 15:55

Ha ha ja Neven kunde ju int hålla mig längre, tänkte utlysa en tävling om vem som kan redigera ihop klippen bäst! Men ska fundera ut nått bra…

Pillrerna kommer väl användas vid behov när vi tar oss jorden runt 😉

För tävlingen så hade vi int bestämt några reservdatum så vi får köra en favorit i repris till våren. Hade 1 dm snö hemma hos mig idag så e int så sugen på surf här hemma nu när det e bikini som gäller om 10 dar! Wiie!

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Freestyle och vågtävling 10e oktober i Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.