Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing freestyle planka -05?

• alexasu

Medlem
    27 november, 2005 vid 21:30

blir det hardcore kröking på färjan då, eller?

• ian

Medlem
    27 november, 2005 vid 23:57

oj.. är det verkligen så billigt? tog den färjan i somras med lillbrorsan o hängde lite i polen. var en kille i en vw-buss med rrd-mönster (sjukt pimpad) som frågade om jag var vindsurfaren han skulle plocka upp… det var det inte. annars såg jag lite gamla prylar på biltak o så men intenån som var ute o körde.

i övrigt var det ett sjukt osoulat ställe där man åker på stryk om man har långt hår som kille. jaja, det finns hyffsat gött käk till justea priser och vi hittade ett gäng sköna fotbollsnazisthuliganer att lira lite fyllebeachfotboll med på stranden… sen spelade vi airhockey i tio timmar på färjan hem, missade tåget i karlskrona och sov i en lekstuga i parken.

här en bild på lillebror och vårt boende

• herodude

Medlem
    28 november, 2005 vid 00:39

Svar till:

Jag tänkter köpa mig en RRD FSW 94 model ’06 så snart våren är här. Jag tänker inte argumentera för eller emot någon annan här, men….

… jag tänkte dra över till Polen och köpa den! Färjan kostar ca 600 SEK t.o.r. till Gdynia. Där kostar RRDn 7500 SEK ny istället för 11500 SEK på SP. Någon som är intresserad att hänga med? Färjan går från Karlskrona men det lönar sig nog rejält.

Skatta/tulla behöver man nog inte vara rädd för. Brädor på taket är nog en ganska vanlig syn…

Vad tror ni? laugh.gif

[/ QUOTE ]

har du förresten någon hemsida eller något med priserna och modellerna å sånt?

• alexasu

Medlem
    28 november, 2005 vid 01:03

shit vilka underbara flashbacks jag får när jag ser bilden på den lekplatsen alltså.
    jag har en lång historia att berätta om en viss kväll i karlskrona om någon är intresserad, men för att göra sagan kort så nöjer jag mig med att säga att jag har urinerat i just den lekstugan.

• bananen

Medlem
    28 november, 2005 vid 07:28

Svar till:

Svar till:

Jag tänkter köpa mig en RRD FSW 94 model ’06 så snart våren är här. Jag tänker inte argumentera för eller emot någon annan här, men….

… jag tänkte dra över till Polen och köpa den! Färjan kostar ca 600 SEK t.o.r. till Gdynia. Där kostar RRDn 7500 SEK ny istället för 11500 SEK på SP. Någon som är intresserad att hänga med? Färjan går från Karlskrona men det lönar sig nog rejält.

Skatta/tulla behöver man nog inte vara rädd för. Brädor på taket är nog en ganska vanlig syn…

Vad tror ni? laugh.gif

[/ QUOTE ]

har du förresten någon hemsida eller något med priserna och modellerna å sånt?

[/ QUOTE ]

Kolla in denna hemsidan
    ABC Windsurf . Iofs på polska, men priserna fattar man ju. cool.gif

• ian

Medlem
    28 november, 2005 vid 07:40

var hittar du en ny -06a för 7.5k? confused.gif

• styret

Medlem
    28 november, 2005 vid 09:01

fan den parken är götti. pissa i lekstugan är lågt när det finns sånna sköna träfyrkanter i hela övriga parken.

jag ahr för övrigt stagedivat från scenen i bakgrunden, dock fanns det inget folk som kunde ta emot…

• herodude

Medlem
    28 november, 2005 vid 09:25

jag vet inte, om jag kollar fel eller något men hittar bara begagnat?

• ian

Medlem
    28 november, 2005 vid 09:44

klicka på sklep o sen desky. men verkar vara 05or det handlar om.

• herodude

Medlem
    28 november, 2005 vid 09:49

aah där ser jag, men en tt från 05 för 14 k.shocked.gif

• styret

Medlem
    28 november, 2005 vid 09:59

Svar till:

klicka på sklep o sen desky. men verkar vara 05or det handlar om.

[/ QUOTE ]

uppenbara knapptryck…

• steffo

Medlem
    28 november, 2005 vid 12:41

Svar till:

shit vilka underbara flashbacks jag får när jag ser bilden på den lekplatsen alltså.
    jag har en lång historia att berätta om en viss kväll i karlskrona om någon är intresserad, men för att göra sagan kort så nöjer jag mig med att säga att jag har urinerat i just den lekstugan.

[/ QUOTE ]

Moget… mad.gif

• brutus

Medlem
    28 november, 2005 vid 14:57

själv fick jag 400 spänn i böter när jag pissade i hoglands park i karlskrona…
    men det var tio år sedan.
    Undrar om det är avskrivet eller om jag e efterlyst, betalade ju aldrig boten (principfråga cool.gif)
    /martin

• styret

Medlem
    28 november, 2005 vid 16:41

karlskrona allså. verkar som vi alla har begått synder där. vad fan är det som gör att vi alla hamnar där i fyllan och villan. Vad är det i denna mytomspunna och guldskimrande blekingska centralort som fångar allas vårt intresse på ett så betagande sätt?

• brutus

Medlem
    29 november, 2005 vid 14:42

mycket vatten. O vind.
    O bärs.
    fina somrar men öken på vintern.
    kan ha med det att göra…

Nu tillbaka till freestyleplankor -05…
    har nämligen själv planer på att kitta upp till våren o det blir snarare -05 än -06.
    Freestajl? ja varför inte… dags att se om skejtartakterna sitter i än…
    Undrar nu hur fort man kan bränna med en skate 112:a?
    måste gå fort också, men den ser ut som mitt alternativ i dagsläget…
    /Utflyttad karlskronit

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing freestyle planka -05?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.