Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › freestyle planka -05?
-
masckan s-77 har kört ifrån hela gubbligan på haga med en skate 04a.
-
skaten verkar grymm men hur står den sig till de andra? är ett kilo lättare nästan ju.:o iofs fedt med fulare, men det får man väll leva med men har varit rätt lågt om den i år va? om man jmfr med chilli och rrd tt som fått rätt mö uppmärksamhet
-
fast nu när jag kikade på 06:an så är den jäääkligt snygg, men verkar lite speciell? med shapenj under å så, är det inte gött med något som greppar i början när man ska lära sig volcanos å så?
-
har precis köpt en beg. JP freestyle 91 05:a o tycker den är väldigt mjuk framför dom främre stropparna e mitt exemplar vattenskadat eller e den mjuk där?
-
Svar till:
har precis köpt en beg. JP freestyle 91 05:a o tycker den är väldigt mjuk framför dom främre stropparna e mitt exemplar vattenskadat eller e den mjuk där?
[/ QUOTE ]
Ny eller beg?
Det ska inte vara mjukt på någon bräda (utom möjligen på footpadsen ).
Är den beg låter det som om någon tränat willy-skipper på den…/Staffan
-
en fråga herodude. varfär ska du sälja den till hösten igen? ska du lära dej nuskolmanövrar på den så är det ju bara dumt. köp en bra bräda i år och ha den ett tag så du lär känna brädan och inte behöver vara så jävla rädd om den.
/styret (som vanligt trött på prylhysteri)
-
Svar till:
en fråga herodude. varfär ska du sälja den till hösten igen? ska du lära dej nuskolmanövrar på den så är det ju bara dumt. köp en bra bräda i år och ha den ett tag så du lär känna brädan och inte behöver vara så jävla rädd om den.
/styret (som vanligt trött på prylhysteri)
[/ QUOTE ]
hehe hade gärna behållt den men grejjen är att jag ska åka till maui nästa november, och kommer nog behöva pengarna till det, hade tänkt kränga alla mina prylar och köpa nytt där nere typ två vågisar istället, men samtidigt känner jag att jag vill utvecklas lite new school nu i sommar… skulle säkert klara mig med min freestylewave jag har nu, men jag är verkligen jätte kass på det så det känns som att jag verkligen behöver den extra volymen och bredden…
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Jag tänkter köpa mig en RRD FSW 94 model ’06 så snart våren är här. Jag tänker inte argumentera för eller emot någon annan här, men….
… jag tänkte dra över till Polen och köpa den! Färjan kostar ca 600 SEK t.o.r. till Gdynia. Där kostar RRDn 7500 SEK ny istället för 11500 SEK på SP. Någon som är intresserad att hänga med? Färjan går från Karlskrona men det lönar sig nog rejält.
Skatta/tulla behöver man nog inte vara rädd för. Brädor på taket är nog en ganska vanlig syn…
Vad tror ni?
[/ QUOTE ]
har du förresten någon hemsida eller något med priserna och modellerna å sånt?
[/ QUOTE ]
Kolla in denna hemsidan
ABC Windsurf . Iofs på polska, men priserna fattar man ju.[/ QUOTE ]
Jag fattar inte?? Var och vilken modell säljer dom för 7500??
Eller är det ngn som har räknat fel på valutan??
-
antingen räknade han tokfel eller kikade på en begagnad…
Logga in för att svara.