Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freestyle SM -07, F2 Speed Challange 2-3 Juni, Habo Ljung

• Freestyle SM -07, F2 Speed Challange 2-3 Juni, Habo Ljung

Publicerad av klang på 1 mars, 2007 vid 09:51

Hej på er,

Datumet för Freestyle SM och F2 Speed Challenge blir den 2-3 juni i Habo Ljung.

Jag tror att Gustav snart kommer ut med mer information om F2 Speed Challenge, det är via Wallens man anmäler sig till speed tävlingen precis som förra året.

Till Freestyle SM anmäler man sig via LBWS, mer information inom kort på http://www.lbws.com.

/Klang

surferboy svarade 18 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • surferboy

Medlem
    2 mars, 2007 vid 22:31

Jag bekräftar att den andra deltävlingen går av i Habo Ljung den 2-3 juni och ansvarig arrangör är LBWS. Anmälan kommer dock skötas av mig via wallensports.se som 2006.

Mvh,
    Gustav från båtmässan i Sthlm

@Klang 367516 wrote:

Hej på er,

Datumet för Freestyle SM och F2 Speed Challenge blir den 2-3 juni i Habo Ljung.

Jag tror att Gustav snart kommer ut med mer information om F2 Speed Challenge, det är via Wallens man anmäler sig till speed tävlingen precis som förra året.

Till Freestyle SM anmäler man sig via LBWS, mer information inom kort på http://www.lbws.com.

/Klang

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freestyle SM -07, F2 Speed Challange 2-3 Juni, Habo Ljung

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.