Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing freestylefena

• freestylefena

Publicerad av storm på 30 juli, 2001 vid 22:18

en ny fena till min score 88 står högst upp på önskelistan just nu. Det ska vara en freestyle-fena som tål mycket tryck i seglet och choppigt vatten. Någon som har något tips, Jag funderar på maui fin company’s ”Josh Stone Style Master” någon som har erfarenheter? fenan är avsedd för 4.5-6.8

/Marcus

anonym-anvandare svarade 23 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • johan_gbg

Medlem
    31 juli, 2001 vid 07:03

Japp jag har en dito. En 30 cm som fungerar mycket bra även med mitt största segel 6.5m2. När jag köpte ny bräda (Air 265) och seglade första gången med den fena som var med blev jag besviken. Men med denna fena fungerar brädan jätte bra.
    / Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    31 juli, 2001 vid 11:41

Det är kasst med långa fenor (läs 30cm) när man ska spocka och göra volcanos och dyl, köp en Style master eller en annan liknande kort och fet fena om du ska köra freestyle fullt ut!

• anonym-anvandare

Medlem
    31 juli, 2001 vid 19:56

Vilken storlek till6,7 o 6,0 a 65 kg tillskate 58 M eller L

• anonym-anvandare

Medlem
    1 augusti, 2001 vid 07:24

Jag kör Skate 258 och har kört josh stone
    style master till L både till 7.1, 6.3 och
    5.3. Så länge det är plattvatten vill jag
    ha så mkt lyft som möjligt.

/steffoo

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing freestylefena

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.