Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freestyle/Wave event – arrangör eftersöker

• danneman

Medlem
    15 januari, 2009 vid 22:16

Det som Svf erbjöd på fiskebäck open var väl några bojar och flaggor. är det det seglarna betalar pengar för så är det ju skandal..
    Bara medlemsavgiften lär ju generera 100tusen om medlemslistan stämmer! vart går pengarna egentligen?

• styret

Medlem
    16 januari, 2009 vid 08:02

@Klang 525795 wrote:

styret, din kommentar till att SVFs föreskrifter försvårar och ställer onödiga krav för arrangören är jag väldigt intresserad av. Det som inte fungerar måste bort! Om du har tid och ork så får du väldigt gärna ge lite tips på vad som borde förbättras.

Ähh. Du vet ju hur jag är Klang, notorsik tjurskalle och långsint. 😉
    Jag mailar dej när jag har filat lite på formuleringarna.

• hakman

Medlem
    16 januari, 2009 vid 23:37

GWC open i somras var skitbra. Jag hoppas verkligen att vi får se ett liknande initiativ till detta året också, förhoppningsvis med lite mer vind än senast.

Classic-formatet är nog bra för amatörtävlingar, men om man har tränat skiten ur sig för att lära sig de nyare new-schooltricken kan det nog kännas ganska surt att inte kunna använda dem. Separata klasser för “amatörer” och “pro” är nog det enda rätta; båda klasserna öppna för alla, men med Classic-reglerna i AM och vanliga i PRO.

Rätta mig om jag har fel, men det roligaste med tävlingarna är ändå friseglingen efter hela kalaset, då är man så peppad att inte kan undgå att sätta nya grejer.

• klang

Medlem
    17 januari, 2009 vid 19:10

@DanneMan 525820 wrote:

.. vart går pengar egentligen?

Vi har planerat en resa till Cap Verde i 4 veckor, det är en studiegrupp och vi ska lära oss mer om hur djurlivet påverkas av den starka vinden. Jag är ju ny i SVF styrelse, men jag tror att de var på Hawaii förra året och gick en IT kurs. Berätta inte för någon annan, men om du går med i SVF styrelse så kanske du kan följa med till Cap Verde, vi har inte bokat biljetterna ännu!!!

• danneman

Medlem
    19 januari, 2009 vid 18:32

Ha Haa! bästa svaret man fått på länge!:grin:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Freestyle/Wave event – arrangör eftersöker

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.