Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fresh pics from the fish
-
Fresh pics from the fish
Publicerad av fj69 på 14 juli, 2008 vid 17:49Inledde min semester i idag och detta firades med lite foto i fisken, enjoj…
Fredrik
hakman svarade 16 år, 4 månader sedan 10 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Nääää, dra på trissor!
Banne mig windsurfare som oxo kör med shorts utanför dräkten, dessutom i den fashionabla kategorin freestyle, mums. De däringa rutiga e ju inte lite tyska…
Här ska skärmdumpas o de grövsta
/SUPEREXTREM -
@SUPEREXTREM 482560 wrote:
Nääää, dra på trissor!
Banne mig windsurfare som oxo kör med shorts utanför dräkten, dessutom i den fashionabla kategorin freestyle, mums. De däringa rutiga e ju inte lite tyska…
Här ska skärmdumpas o de grövsta
/SUPEREXTREMGe fan å trakka mina surfshorts!!!!!!!!!!!
nice med pics för övrigt! diggar min inte alls ansträngda min haha!
-
Finfint du! Lägg upp ett par till, om jag inte minns fel så blev det några fler ganska bra trick.
-
Satt och kollade på bilderna och laddade för ett ordentligt inlägg på temat “Fantomen har fått fler anhängare”, så hade nån redan kommenterat beklädnaden.
Kul med lite bilder i alla fall. Själv har jag suttit förjäves och väntat på vind längre söderut i landet.
-
Fina bilder men borde du inte vara bland vågorna istället för fisken. Du som ska flyga till Irland för att få lite vågor:cool2:
Se vad du missade idag.
-
@gurra1978 482627 wrote:
Fina bilder men borde du inte vara bland vågorna istället för fisken. Du som ska flyga till Irland för att få lite vågor:cool2:
Se vad du missade idag.
Wow, knähögt…..och 5 m/s i beckmörker!
Osis å missa den! haha
F
-
Jag borde fan haft shorts på maj idag höhö ett stoooort höl i dräkten just runt brun ögat … i björlanda bjöds det på bra drag i 5.3 efter att vissa dragit hem .. dessvärre inga pics från detta spot..
Jag ska fan börja köra med shorts med! För man vill ju inte va som nån gammal surgubbe..
-
Man kanske skulle börja dra på sig sina gamla speedo badbyxor utanpå dräkten istället för innanför.
-
@DanneMan 482659 wrote:
Jag borde fan haft shorts på maj idag höhö ett stoooort höl i dräkten just runt brun ögat … i björlanda bjöds det på bra drag i 5.3 efter att vissa dragit hem .. dessvärre inga pics från detta spot..
Jag ska fan börja köra med shorts med! För man vill ju inte va som nån gammal surgubbe..
Vadå efter att vissa dragit hem?? Det va ju gött stort sett hela kvällen bortsett ifrån dippen vid 18…
-
här kommer lite fler bilder till alla er shorts-älskande surfare
http://picasaweb.google.se/minicalle/14Julii -
@Hak 482571 wrote:
Finfint du! Lägg upp ett par till, om jag inte minns fel så blev det några fler ganska bra trick.
Såg denna nu, och tyvärr HAK vill inte sabba ditt beachcred genom att posta fler bilder – Grubbyn va den snyggaste;-)….de andra raderade jag (delvis p g a oxå att fotona inte blev så bra från min sida.)
Kul f´resten att ha gett upphov igen till ännu en intressant shortsdebatt! Onekligen en vattendelare……
Bra kört HAK!
F
-
Shitbay for life! Vad mer kan man begära?
Tråkigt nog försvann kamerorna – eller dess batterier – när kamikazeladdet infann sig, och vi lyckades inte föreviga de riktigt stilfulla krasherna. Topp tre såg väl ut något i den här stilen: Bob into guillotine riktad mot mr Hank (som bokstavligt talat gick under ytan), enfots-flaka med korsbandsvarning från lillKalle, och slutligen vulcano into både bodydrag, head-dip, forward och gud vet vad, av mannen som återhämtade sig efter att nästan ha tappat huvudet.
Sämsta dagen någonsin Henke elle? haha
-
@FJ69 482736 wrote:
Såg denna nu, och tyvärr HAK vill inte sabba ditt beachcred genom att posta fler bilder – Grubbyn va den snyggaste;-)….de andra raderade jag (delvis p g a oxå att fotona inte blev så bra från min sida.)
Kul f´resten att ha gett upphov igen till ännu en intressant shortsdebatt! Onekligen en vattendelare……
Bra kört HAK!
F
Hahaha, jag och kameror är ingen vinnande kombination. Kul att du kom ner i alla fall, det kan bli lite för mycket vågbilder på konfen nuförtiden, så det är skönt att någon bryter trenden.
Logga in för att svara.