Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fresh pics from the fish
-
@Hak 482740 wrote:
Hahaha, jag och kameror är ingen vinnande kombination. Kul att du kom ner i alla fall, det kan bli lite för mycket vågbilder på konfen nuförtiden, så det är skönt att någon bryter trenden.
Jo då du e mycket fotochic, se här t ex – å den var ändå en av dem bättre close up:na jag fick, sen tror jag att längst in i din freestylekropp det klappar en våghjältes heroiska hjärta! se på bilden – jag tror faktiskt inte att du uppriktigt tycker att det är så kul med FS? Men jag överlämnar det åt bilden som bekant säger mer än 1000 ord………………Det är okej att vara rädd, det är däremot inte okej att förneka den man egentligen är………….välkommen till Apel.
F
-
Haha shit du. Uttrycket tungan rätt i munnen i dess rätta innebörd. Jag hade mycket i tankarna igår, men vart funderingarna låg där är ganska oklart.
Jag är inte riktigt säker på din teori där, men just nu känns det som vågorna mest är ivägen, när man inte kan använda dem för att plana tidigare dvs…
Just det; notera loggan under armen!
Logga in för att svara.