Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › fridfullt i habo eller!!!!
-
fridfullt i habo eller!!!!
Publicerad av stella på 26 augusti, 2003 vid 20:51saknar uppdatering på vad som hänt i habo idag????????
kitelife svarade 21 år, 4 månader sedan 11 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
den riktiga vinden kommer imorrrrrn… och pressen riggar upp livekameror över himmlen.. inget ska undgå dessa kameror!
-
ja fan imorrn komemr det lätt smälla big time jag har fixat direkt nummer till ambulans o så så vi e klara. laddar med digital kameran osse.
-
tycker inte det är nåt och skämta om egentligen…. Fast lite roligt är det…. Jag är själv grön och försöker använda huvuet när jag åker… Hoppas alla tar det lungt imorgon.. Och ni som är nybörjare.. blåser det 15 s/m så glöm det.. Var inte så åk-kåta att ni drar ut…För då händer det garanterat..
Hoppas jag inte har sabbat för filmningen nu.. Kanske skulle skicka in dom till tv sen.. mest klatiga klippen..
Henke skejtare -
väl talat tror inte det hjälper dock. men vi får la see, tror inte personerna i fråga läser nått på detta forum…
-
det är ju nu det gäller… just idag, innan vattnet blir för kallt… vi ska köra senhårt!
-
……….PRESSEN………….
har nämligen en vän innom pressen…… Expresens /sport…..
han har pratat en del om just Kite…. kan kanske fixa ut honnom där…….
han är mycket intereserad av sporten i övrigt så det kan nog gå…… hoppas jag i allafall……..
NÄR?VAR?HUR? ………… så jag vet vad jag skall säga till Peter….. (Fotograf/Skribent)MVH Danne NyBörjare
-
Det är ju Megakite i Skanör i helgen. Det borde täckas in av expressen tycker jag !!!!
-
Är meningen att dom skall dit tror jag????? skalll prata med han sen!!!!
men Övnigarna för ikäll då????
Danne
-
…wow kan man köpa en sådan dekal eller? Skulle vara toppen att ha på bilen.
Jo
-
Ta gärna bilden/bilderna och gör egna dekaler…
det var jag som knåpade ihop dom mest som kul grej, dom får används fritt, så länge ingen tjänar pengar på dom(utan att fråga mig) -
tror ni verkligen att campingmickes kunder överhuvudtaget skulle vilja vistas på campinområdet då?
nej nej, tror inte det är en bra idé!
nog bättre med, “VARNING” FÖR CAMPARE/BADGÄSTER – riktat åt oss kitare då… -
Ehhh vill inte va sånn men det är inte så att du var inne på IKO sidan och sen ängna dig åt klipp och klistra? ; )
Den är iaf. skrämmade lik…
Logga in för att svara.