Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing From winner to beginner

• From winner to beginner

Publicerad av spray på 22 maj, 2007 vid 11:31

Jag har läst mycket gott om denna eminenta DVD-rulle.

Kan det vara på det viset, att någon kanske har den att ”dela med sig av”?

MVH S

pure svarade 17 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • herodude

Medlem
    22 maj, 2007 vid 11:33

inte hörttalas om den, men jag hade hellre köpt en som heter beginner to winner…, är det en instruktionsfilm eller?

• nlc

Medlem
    22 maj, 2007 vid 11:37

Ja, det är en mycket bra film för surfare i faserna nybörjare till ”intermediate”. De första 2-3 kapitlena tyckte jag var lite väl basic (bära grejorna till stranden, visa hur centerbordet fungerar), men resten av rullen är toppklass. Rekommenderas.

• pure

Medlem
    22 maj, 2007 vid 12:51

Har både ”Basic Windsurfing” och ”Beginner to Winner”. Båda är riktigt bra rullar. Men om jag var tvungen att välja hade jag nog valt den senare.

• foobar

Medlem
    23 maj, 2007 vid 09:32

@pure 384876 wrote:

Har både ”Basic Windsurfing” och ”Beginner to Winner”. Båda är riktigt bra rullar. Men om jag var tvungen att välja hade jag nog valt den senare.

Har också dom och instämmer i att båda är bra, men den senare tycker jag är klart bättre. Då får man också njuta av den mest underbara dangelskan nånsin! Inte för att svenskar är särskilt bra på engelskt uttal men danskarna är helt klart i en division för sig själva. Underbart! Som tur är så är det bara mellansnacket som är på dangelska, instruktionerna är av en rigtig engelsman…

• pure

Medlem
    23 maj, 2007 vid 12:12

@foobar 385111 wrote:

Har också dom och instämmer i att båda är bra, men den senare tycker jag är klart bättre. Då får man också njuta av den mest underbara dangelskan nånsin! Inte för att svenskar är särskilt bra på engelskt uttal men danskarna är helt klart i en division för sig själva. Underbart! Som tur är så är det bara mellansnacket som är på dangelska, instruktionerna är av en rigtig engelsman…

Håller med att det är underbart att se Lars snacka och han ser så glad ut också. Goa dom är danskarna 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing From winner to beginner

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.