Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Fruntimmer
-
jonaish wrote:+ att jag vill ha en komentar från Mrs-mille som finns här oxå lr har du förbjudit henne att skriva på steffo millo ??
hennes uppfattning om din historia,, danky
Haha
Hon är ju bara vattensurfare så hon är inte här så mycket just nu. Ska be henne kika till inlägget =) -
mrmille wrote:jonaish wrote:MEN LIllE DU
Haha
Hon är ju bara vattensurfare så hon är inte här så mycket just nu. Ska be henne kika till inlägget =)åå att du aldrig lär dig.. .. .. .. .. ..hoppas att du raderar de du skriver innan hon läser det, Mmmööhaha 🙂
*Förnedrar du henne för hon e vattensurfare oxå.. 😀
*Hon är inte här så mycket säger du.. Hmm kan det va så att du HAR förbjudit henne lr? 😀
*Mmmmmm bra.. fan du får börjar växa upp.. Hur lång sa du att du va?’cm’? xD
*Vi måste fan ha en del här på konfen som alla flicker kan ha för sig själva xD
g33k
xD
-
hitta på något eget va.. g33k hitta jag på så du kan bara börja sluta kopiera det jag hittar på, fan alla här ska bara ta det jag säger bara för jag är Mr master naish.. och äger alla här + att ja kom in på joniash inloggning 😀
haha jag kan lösen ihihiii 😀 asså de va skit lätt jag gissa en gång å det va rätt 😀
You have been banned for the following reason:
Fy på dig…Date the ban will be lifted: Aldrig
😀
-
ja precis som en kärring.BJÄBB BJÄBBB KACKEL KACKEL.Hittade en passande annons i en tidning igår.
-
-SUMO- wrote:ja precis som en kärring.BJÄBB BJÄBBB KACKEL KACKEL.Hittade en passande annons i en tidning igår.
Grym bild , jag gillar …. -
mrmille wrote:bara på vanligt jonaish vis
Åååå……..
jag skulle inte ha klarat det utan er pojkar 😀 … tack ska ni ha..ha..ha..
De va ju trots allt NI som gjorde den största delen*)-_-
// jönsän
-
Jonaish HJÄLP MIG skulle behöva en palör till alla dina tecken,siffror,gubbar.Jag förstår inte.Börjar bli gammal.
eller e ja dum i huvudet.:confused2: Vadå g33k + allt annat.MVH/Tomas
-
-SUMO- wrote:Jonaish HJÄLP MIG skulle behöva en palör till alla dina tecken,siffror,gubbar.Jag förstår inte.Börjar bli gammal.
eller e ja dum i huvudet.:confused2: Vadå g33k + allt annat.MVH/Tomas
HAHAHA…..här har du
-
jonaish wrote:+ att jag vill ha en komentar från Mrs-mille som finns här oxå lr har du förbjudit henne att skriva på steffo millo ??
kom på ett bra exempel föresten
– ”Nu har du varit ute 6 dagar den här veckan och surfat!!!”
– ”jo, jävla skit att det inte blåste den sjunde dagen också 😡 ”*massa svordommar*
Hehe,
-
mrmille wrote:jonaish wrote:+ att jag vill ha en komentar från Mrs-mille som finns här oxå lr har du förbjudit henne att skriva på steffo millo ??
kom på ett bra exempel föresten
– ”Nu har du varit ute 6 dagar den här veckan och surfat!!!”
– ”jo, jävla skit att det inte blåste den sjunde dagen också 😡 ”*massa svordommar*
Hehe,
den sög tyvärr rätt hårt.. .. .. 😀
gå nu tillbaks till sängen å sov.. min tur att vakta steffo i kväll 😀
Logga in för att svara.