Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Frv i smart lur

• Frv i smart lur

Publicerad av vogon-jeltz på 5 juni, 2011 vid 09:42

Frv finns nu till Android iaf , Vet inte hur det är med Steve Jobs varianten antagligen måste man betala en jävla massa för att få den till I Luren

haze svarade 13 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • tobbekite

Medlem
    5 juni, 2011 vid 12:50

Jag har hittat två varianter till iPhone, båda heter Sejladsudsigt och visar samma info men med lite annorlunda interface. Personligen gillar jag den versionen utan en kite på app-loggan bäst. Båda versionerna är gratis, men den versionen jag kör hade möjlighet att donera pengar om man ville, och reklamen försvann när jag gjorde det vilket var ett plus 🙂

frv är bäst, tycker alltid prognoserna stämmer, i regionen kring Helsingborg iaf.

• haze

Medlem
    5 juni, 2011 vid 14:24

Har funnits till Iphone ett bra tag nu och ja den är gratis..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Frv i smart lur

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.