Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › FTP uppdatering
-
Är det ingen som lägger upp några bilder?
sist jag kolla var det bara de som jag hade lagt upp. -
kolla på bilden ”windsurf” som jag ladda upp.
riktigt skum konstruktion. annars har jag lagt upp några vågsurfbilder. -
Jag söker efter Endless Summer 1 o 2, svår inte hitta… Ingen som har och kan ftp:a upp den? /D
-
Bara bra musik är tillåten
Ska(när jag kommer på hur man gör) lägga upp lite rolig och förmodligen annorlunda ”surf-tunes”. Tjing
-
Jag har problem att logga in. Eller egentligen inte, det är bara det att jag tappar kontakter efter ett tag bara och så får jag timeout, så provar den då att logga in igen o.s.v. Får ju aldrig något hämtat på detta viset…
-
Jag har ju 1 nerladdning och 4 uppladdningar på g. Mer aktiv än så ska man väl inte va ? Får mest ”waiting” i status (olika från prg till prg givetvis, kör CuteFTP pro) Sen kan den ladda upp/ner i ett par sekunder, sen blir det waiting igen.
Lag 4 bilder för uppladdning. Bör gå på ett kick, men icke
-
Dom där bilderna har jag fått & flyttat. Men att du får timeout fast du är aktiv låter mystiskt??? Ngn annan med samma problem?
-
Host: windsurfing.no-ip.org
User: steffo
Pass: hangloose -
============== Attempt #10 ==============
STATUS:> Resolving host name windsurfing.no-ip.org…
STATUS:> Host name windsurfing.no-ip.org resolved: ip = 212.73.175.106.
STATUS:> Connecting to ftp server windsurfing.no-ip.org:21 (ip = 212.73.175.106)…
STATUS:> Socket connected. Waiting for welcome message…
ERROR:> Timeout.Detta är felmeddelandet. Nu kan jag inte logga in på sidan. Min granne kommer heller in in på den. Spöke i maskineriet eller vad är det frågan om ?!?!?!
Logga in för att svara.