Senaste nytt › Forums › Ftp:n???
-
Ftp:n???
Publicerad av jeppepeppe på 14 september, 2003 vid 19:28Lyckas inte komma in på ftp:n, någon som har några tips hur man gör i Internet Explorer 6? Har inte haft några problem med det tidigare men nu har det slutat funka!
steffo svarade 21 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Fixa hem Total Commander istället. Det enda programmet man behöver. Ftp´n är inte nere iallafall. Den funkar för mig här.
//jörgen
-
Får inte det att fungera med Total commander heller. Det enda som kommer fram är: Login incorrect eller i IE6 att servern inte tillåter anonyma inloggningar eller att e-postadressen inte accepteras…. FAN också!!
-
Har du skrivit i rätt password då? Det måste vara den emailadressen som du har reggad på konfen har jag för mig.
//jörgen
-
Har provat med min mailadress som är reggad här, men det fungerar fortfarande inte… Har provat att välja både anonym inloggning samt skriva anonymous som användarnamn med min mailadress som lösenord. Börjar bli lite smått irriterad…
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst15 september, 2003 vid 18:40det funkar inte för mig heller..
-
Det är något problem för tillfället. Återkommer när den fungerar igen.
/Steffo
-
Skönt… Då var det i alla fall inte mig det var fel på…
-
Någon från Polen har ockuperat FTP´n den senaste tiden och därför har det varit svårt att komma in. Men just nu finns det några lediga platser kvar.
Någon som känner igen sig…
host-ip194-238.crowley.pl [62.111.238.194]/Steffo
Logga in för att svara.