Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fuel 13, våtdräkt, sele shorts.

• Fuel 13, våtdräkt, sele shorts.

Publicerad av selle på 6 oktober, 2008 vid 11:24

OCH BRÄDA

Skulle precis lasta u bilen och upptäckte att ena kiteväskan saknades.
    Och i den fanns min våtdräkt, mina shorts och sele ..
    Blå Fuel 13kvm -07 , svart ripcurl 6,4 och Liquidforce sele.

Och brädan, LF concept 139 med escalades

Slarvades troligtvis bort JP Lör 4 okt kl 1700 typ. där man parkerar bilarna.

FAn va jag hatar mej själv just nu, hade inte käkat så jag vart snurrig o så va de snack när jag körde iväf. faaaaaaaaan!

selle svarade 16 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • skotten

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 13:37

hehehe hope you get it back soon man, the skåne guys are normally pretty good that way..

• hbgkitare

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 14:54

Fan Martin, har Carros snurrighet smittats av sig på dig?
    Hoppas att du får tillbaka grejerna!
    Ringde till Carro i lördags för att tala om att vi var på Kvickbadet, byigt som det var stack vi och körde på Kitebeach istället!

• selle

Medlem
    6 oktober, 2008 vid 15:40

Jag spelar nog en division högre i snurrighet. Komplett jevla utrustning give away. 🙁 . Deppigt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fuel 13, våtdräkt, sele shorts.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.