Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fuerte 4/4-18/4??

• anonym-anvandare

Medlem
    15 mars, 2002 vid 06:51

Alla sandslottsbyggare skakar…..nordmännen är tillbaka!
    Syns i värmen!

• johan

Medlem
    15 mars, 2002 vid 07:09

Vi kommer att bo i det nästintill tyskfria Corralejo
    Men det blir givetvis både ett och annat besök nere på tyskfarmen.

Johan

• krille

Medlem
    15 mars, 2002 vid 08:47

Som Johan redan svarat så är det norr som gäller, dock har vi inte förtäljt att det gäller två veckor. Fan vad det skall bli nice, förresten i contesten vad gäller: Färger på outfit i kombination med muschen, tillåts detta. Jag menar tex- rosa hanskar och svart musche, eller neongröna snoddar till pilotbrillorna och blekta pollisar, kommer detta räknas som doping eller är det OK. Vad är det för regler som gäller egentligen? Låt oss reda ut detta innan, så att det inte blir några sura miner då vi kommer ner och mäter oss med varann……
    //Krille
    Ps, Undrar hur vi kommer att ta det “bittra faktum” att pissetassarna e väck? Ds

• nik

Medlem
    15 mars, 2002 vid 10:56

allt utom löshår till min stora besvikelse(verkar mest som ett kalhygge huserar mitt på min överläpp) är godkänt.
    så vill du framhäva din tyskhet så är det fritt fram, alla medel och muschar är välkomna att delta.

anmälning sker vid baren och vindmätaren vid dagens vindkollarbira.

• johan

Medlem
    15 mars, 2002 vid 11:49

Det är just nu omöjligt att handla hjälm med inbyggd solskärm på Bromma skidsport.
    Det är väl inte så att Johan G har lagt beslag på hela partit till Costa calma gänget ?
    I så fall handlar det om grovt fusk.

Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    15 mars, 2002 vid 12:52

Själv har jag tänkt mundera mig med mina fina fjärdepris hanskar med en kombination av Eric’s piratdödskalleskjal från Uniqestore freestyle tävling.
    Kanske rentutav skaffa fram ett tysk patenterat näs-solskydd också.

/Junior

• krille

Medlem
    15 mars, 2002 vid 13:56

Hur är det med dolda partier i år, gäller det du körde förra svängen “det växer inge gräs på en racerbana”? Eller ska det vara tyskt även där för stilpoäng? Och grepp “a la fransyskan” dvs smygvideofilma, kommer juryn göra bedömningar utifrån bandat materiell eller är det “live på Corkys” som gäller? Metall? Piercing, ger det pluspoäng om man är ihop-piercad med ngn reskamrat?

• anonym-anvandare

Medlem
    18 mars, 2002 vid 21:40

Mac o Nik o Junior!!!
    Ni är välkomna till Pozo, Gran Canaria. Ta färjan sâ hämtar vi er i Las Palmas. Saknar er jättemycket…

Schwedenligan i Pozo / 0034-653472719 (vârt telenummer)

• nik

Medlem
    19 mars, 2002 vid 06:33

Måste diskutera med mina medcompadres ,vet du vart färjorna går ifrån?
    Vem vet kanske kommer vi över, telefon verkar inte funka så bra för jag har ringt massor av ggr och får inget svar.

Må väl & hälsa //Nik

• getwet

Medlem
    19 mars, 2002 vid 06:45

Tjena Nik!
    Färjan går från Puerto del Rosario men tar rätt lång tid, det är längre än vad man tror. Går även mindre propeller plan mellan öarna.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 mars, 2002 vid 10:04

Ni vet väl att Vargastävlingen börjar när vi kommer ner.
    Det skulle vara jävligt kul att åka över 2-3 dagar????
    Vilka är på Grankan nu? Stefan? Andreas? Stridde?

• nik

Medlem
    19 mars, 2002 vid 10:08

Inte för att jag är rädd för att flyga men det känns säkrare att surfa över en att åka propellerplan med en bakfull pedro som bara säger manana hela tiden.
    Men det skulle vara roligt att åka över så vem vet!

• anonym-anvandare

Medlem
    19 mars, 2002 vid 13:10

Det är klart vi ska hälsa på ! vi hyr en liten fiesta osso dra vi över 3 dagar o kollar på lite tävling. Vem vet vi kanske kan dansa lite naken dans med PWA killarna, eller vad säger ni paddy o nik??? 😉

/Junior

• nik

Medlem
    19 mars, 2002 vid 14:03

Bara det blir nakna över en lägereld så är jag med och då vet vi att det kommer massor av vind dagen därpå.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 mars, 2002 vid 19:43

V I S S T Ä R D E T S K Ö N T M E D F U E R T E !!
    Oohhh …vad man är sugen att åka ditt.
    Ha det så kul grabbar och kör hård.
    Olé.

Sida 2 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fuerte 4/4-18/4??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.