Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fuerte 4/4-18/4??
-
Någon som kan ta över mitt jobb , helst 21 dagar. ??
Svara snarast. -
Med den munderingen , kombinerad med en fjunig tyskmustach har du störst chans att ta hem den stora tävlingen!
14 dar till avresa! Känns om en evighet.
Hur mycket pengar ska man ta med sig? Om man ska över till Cr. Canaria en sväng så går det väl lite extra, eller? 7000 måste räcka?! Raka pungen är A & O!( välkännt ordspråk) -
Lungt,ta det lungt, dem som inte tillhör
” The No Working Team ” ,
temperaturen stiger här nu och det blåser ju.
Skaffa en varm dräkt.
Och ..kör hård.
Hendrik -
om 336 timmar sitter vi på planet till fuerte, vi och våra tyskmuchar.
7000 måste räcka men det vet man aldrig………..som sagt en porrpung ger + poäng i alla tysktävlingar som kommer att hållas 4-18/4. -
Om 14 dagar tar vi en raggarbärs efter surfet!
Borde hinna med en sväng den 4:e eller hur? -
Helt klart….att vi hinner surfa o såklart en bira efteråt hör ju liasom till på nåe vis.Är transport från flygplats till hotell ordnad eller?
-
Fick ingen vidare respons när jag frågade alla om 300 Euro var för mycket tur och retur?
Jag ringer killen på Apollo och säger att vi tar det!
Det blir en hel del utrustning på 6 pers. eller?
50 kilo per man? Jag har nog 60 kilo! Stay gnarly /Don Pedro Sueco el Rey! -
Helt ok tycker jag, slå till.
fråga apollo snubben om det kostar extra med racemuch, inte för att jag lär hinna få nån men iaf.
En bräda Starboard Acid 88
4 segel Yes on wave 4,2 4,7 5,3 samt freestyle 6,2
vet inte riktigt vad det kommer att väga.Känner redan lukten av nakna tyskar, billig bira och mycket vind.
Surf´s up
-
Sehr schön! Hyra bil 3 dagar kostar 550:- för en snål-werner variant, kan det väl vara värt + färjebiljetter att få se lite av Grankan.
-
Aaargggh, Fan jag har inte fått min beställda ACID ännu.
Om jag fjäskar och sägar att du har den vackraste tysk-muchen (även om den är målad),
Så kanske man kan få ta sig en prov repa? Själv får jag döpa min ACID i svenskt vådis isället för tyskt.Johan
-
Tjena Macke.
Du vet att jag har det vinnande bidraget från tysk-spoolning 2001 på film va ?
Just nu lite för stor för att langa ut på nätet, men förminskning är fullt möjlig.Och by the way… jag tycker bäst om mörk öl.
he he Jag känner mig just nu som gulingen i “hänt i vecket”. -
Acid är Norrlandsbrädor passande sånadäringa som Nic, har köpt en RRD Wave One Med. 248X55 88 liter.
Kolla testerna i Windsurf och gråt om du då redan bestämt dig för en Äzid.
Logga in för att svara.