Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fuerte 4/4-18/4??

• johan

Medlem
    25 mars, 2002 vid 16:01

Tjena Mac.

Jag har tror att vårt plan går vid 08:30 tiden, så vi lär väl ses på ARN.
    Och “vanlig hederlig tyskspolning” ?? det var ju nästan en 5 minuters.
    Jag har en liten film-snutt klar för publicering. Det som kan hindra mig är….

1. En rigg-caddy på Sotavento
    2. ÖL
    3. Diskvalifisering i Tysk 2002 pga “unsportmanchip conduckt”

Ap-lite dagar kvar nu.

Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    27 mars, 2002 vid 09:46

Halåjsan!
    Fick du mitt mail i går?
    Om Nic inte vill, kan ju jag vara din förmyndare mot viss kompensation, tjänster och gentjänster. Inget kinky asså, men att vakna till en golden shower é väl inte för mycket begärt? Nä faan jag hade nog inget vettigt att skriva, é nog bara lite ensam,fet & uttrokad fylld av äckel, ångest & galla.

• nik

Medlem
    27 mars, 2002 vid 09:52

slappna av pär inte långt kvar inte längre än din tyska iaf…..vi kanske kan dela ansvaret på junior mellan oss och lära han allt vi kan…kanske inte som hans mamma hade tänkt sig men det är dags att junior tar steget upp i vuxenvärlden…vad nu det innebär.
    som du/ni förstår så har jag lika tråkigt…………….surf i helgen i nästan sommarvärme utlovas… hmmm jag är skeptisk

• anonym-anvandare

Medlem
    27 mars, 2002 vid 12:24

Fan va nice, om Pär är pappa kan Nik vara mamma så blir vi som en lite tysk-familj 😉

ok 7 dagar o 14.5 timmar tills vi lämnar gävle och siktar mot värmen!!!

/Junior

• anonym-anvandare

Medlem
    27 mars, 2002 vid 22:47

Den här tråden måste snart gå till historien som den längsta med minst vettigt innehåll?
    ´Nkell vi bah´n hörrs!

• nik

Medlem
    28 mars, 2002 vid 06:26

Kan komma med ett inlägg som faktiskt har nått att säga.
    Som vanligt får man inte beställda grejer i tid eller inte alls.
    Vilket betyder att det inte blir nån SB Acid för mig, över huvud taget.
    Ingen bräda i tid då byter vi märke modell…..nån som kan tipsa om en schysst bräda istället för acid 88 alltså en planka för dom vanligare vågförhållandena i detta avlånga land.
    Tack o Bock

168 timmar till vi sitter på flighten mot Fuerte.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 mars, 2002 vid 07:13

Mmmm vad roligt inget 4.2 segel …… rövhål också!

/Junior

• johan

Medlem
    28 mars, 2002 vid 08:50

Tjena Nik.

Jag väntar som sagt också på min Acid. Har du fått någon prognos på leveransen ? Själv har jag inte hört ett skit, damn!
    Men av vad jag har läst om brädan så är den värd att vänta på.
    Har du inte kvar RIP58:an ?

Johan

• nik

Medlem
    28 mars, 2002 vid 10:29

Har nu avbokat Acid:en för får jag den inte på utsatt datum Sk-ter jag att köpa den….som det är så kör jag på gamla uppsättningen.
    Till fuerte 2 brädors konceptet tabou &rip

• anonym-anvandare

Medlem
    28 mars, 2002 vid 22:53

Sjäv sitter jag på den ultimata utrusningen, allt är 2002.
    Kartongnya Simmer 4,3-6,7, 1 RRD TT Med, 1 RRD Wave One Med, mycket bättre än så går inte att få för pengar.
    Skäms nästan av att ha så bra grejer när man är en ganska medioker seglare.
    ? Hur ska vi dela lägenheter? Jag pallar inte med nåt snarkande, kissande på andras kuddar, tandborstar i stjärten mm.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 mars, 2002 vid 07:37

ska vi dela pär??? Vet inte om jag pallar med Nik 2 veckor … Kommer ju ihåg när jag o Nik o Macke som tillsammans i min 160 säng i folkan på king av öland, man får ju bara ta o ta o ta.

/Junior

• anonym-anvandare

Medlem
    30 mars, 2002 vid 19:54

Nu é hela lägenheten full med surfprylar. Måste tvätta och packa nu i helgen, jobbar mån,tis & onsdag.
    Segelbagen väger nog 40-50kg 5 segel, 3 master, ett gäng fenor och förlängare. Boardbagen är minimalt mycket lättare, 2 brädor, 2 bommar och lite vådräkter mm.
    Får nog packa kläderna i en stor ryggsäck, annars kan jag nog inte bära allting.
    NU É DÉ BÁH 5 DAR KVAR GRABBAR.
    Om man ändå inte vore löneslav skulle man fan skita i allt vad jobb heter och dra iväg på en riktig surfresa, typ S.A i Januari, sen till Maui, Oahu och sen sommaren på G.C och Fuerte. Men det kan man ju glömma.
    Zee jo zoon!

• krille

Medlem
    31 mars, 2002 vid 18:43

3 dagar kvar i vinterland………

• anonym-anvandare

Medlem
    1 april, 2002 vid 19:15

2 dagar kvar !!!!

/Junior

• anonym-anvandare

Medlem
    1 april, 2002 vid 19:20

Någon måste fixa en stereo, jag har en cd-freestyle.
    Är det någon som har högtalare?
    Det blir nog lite väl mycket sång utan stereo.
    2 dagar kvar!

Sida 5 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fuerte 4/4-18/4??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.