• Publicerad av tabi på 28 december, 2002 vid 12:00

Ska dit minst en månad snart och skulle vilja ha ett bra, billigt ställe att bo på! Jag har läst igenom typ alla inlägg som handlade om fuerte men det va bara om segelstorlekar och temp och grejor, inget om boende!

TObbe

melker svarade 21 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • wiseguy

Medlem
    29 december, 2002 vid 10:47

Jag antar att du vart inne på http://www.flagbeach.com där står det ju om ett hostel som verkar helt okej.. minns inte om det stod nått om pris men 100-150 kr natten blir det nog. Tror inte att det går att komma billigare undan. Har själv planer på att dra dit men först till sommaren, fast då verkar det vara mkt knepigare att komma dit billigt…

• melker

Medlem
    29 december, 2002 vid 17:24

Väntar själv på ett svar från Flagbeach angående boende. Återkommer så fort jag vet mer.

Skulle vilja veta om det finns nåt billigare boende på den södra delen av Fuerte ????

• melker

Medlem
    2 januari, 2003 vid 22:39

Jag har fått svar angående boende i Corrlejo.

Flagbeach har enkelt rum för 12 Euro natten och är man 4 eller flr så kan få ett sjysstare för 15 Euro natten.

Bil för 6 dagar betalar jag 1300 SEK för.

Nån som vet om det finns nåt liknande boende i de sädra delarna av Fuerte ??

/Melker

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.