Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fuerte dec/jan

• n

Medlem
    30 november, 1999 vid 17:06

Jag var där förra nyår fast med ickesurfare och en surfarpolare på norra sidan av ön medan jag själv var på södra sidan en bit söder om sotavento beach. Jag fick in tre härliga surfdagar på hyrd utrustning men det är inte så himla vindsäkert. Du måste ha bil om du ska ha nå kul. Du kan få surf på norra sidan och har du tur får du en trevlig vindsurfardag på norra sidan också.

Ett tips är att surfa över till ön Los Lobos mellan Fuerte och Tenerife.
    ( som jag gjorde och träffade en söt liten danska och blev bjuden på coca cola.. akta det grunda revet in i lagunen bara men surfa på vågen och det är lugnt. Jag körde över med en Bee 289 och 6.5 eller nåt sånt.)

Jag fick en hård men lite byig surfdag på sotavento med 4.5 och 4.0 och lite brytande vågor vid stranden.

Jag vet inte så mycket egentligen..

-n-

• massemaes

Medlem
    1 december, 1999 vid 16:34

Kolla in detta! http://www.planetwindsurf.com/fuerte.htm
    Jag beställde katalog och den dök upp direkt.

• anonym-anvandare

Medlem
    1 december, 1999 vid 16:53

du verkar ha bra koll på danskorna i varje fall!! :o)

nä det var intressant, tackar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fuerte dec/jan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.