Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fuerteventura

• nik

Medlem
    16 februari, 2001 vid 15:28

Jag/vi har just bokat rum på Sol Y Mar och det har gått helt smärtfritt,
    När hade du tänkt åka?
    Vi åker 29/3-12/4

Mvh

Nik TS

• anonym-anvandare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 15:37

jag hade tänkt åka precis samma tid och faktiskt tänkt att bo på sol y mar….vad får du betala per natt (jag mailade till Rachel men fick inga prisuppgifter, bara att det fanns lediga platser) och var hittar man den billigaste flygstolen.
    / Magnus

• krille

Medlem
    16 februari, 2001 vid 20:07

Tjaba!
    Ett tips bara, sol Y Mar e inget lyxhak, det suger rätt hårt. Vi kom dit och såg stället…… bad Rachel fixa ett annat ställe åt oss. Man vill ju kunna låsa om sina sylar och inte tvingas kvarta med någon annan luffare som bott där hur länge som helst och spritt sina sylar vind för våg. Man kan ju bo spartanskt men det finns fan gränser…..betalade det dubbla och bodde som kungar på Rocky Point (Jardin Canario) med pool och egen hyddda på 3 rum och kök och utskikt mot flagBeach på takterrasen för dubbla stålarna mot Sol y Mar. 🙂
    /Krille

• pontare

Medlem
    16 februari, 2001 vid 23:58

Jag trodde att riktiga surfare inte brydde sig så mycket om hur de bodde. Ni åker väl inte till på surfsemester för att han schyst utsikt från hotellrummet. Det är surf som gäller. Är det värt att betala det dubbla för att bo lite schystare…tänk det dubbla hotellpriset i antalet öl eller extra surfdagar så kanske ni ändrar er. Sova i boardbagen på stranden är väl kanske billigast…
    mvh/ Den fattiga studenten…

• krille

Medlem
    17 februari, 2001 vid 08:51

Visst är det väl bra i alla fall att man kan välja, vad jag menade med inlägget var att tala om att Sol Y Mar inte är som Rachel beskriver det som på telefon.
    Och sedan tycker jag inte att 90 kr/natt för Sol Y Mar kontra 180 kr för Jardin (tex) är nåt att snacka om om man skall vara där en vecka. Man det är klart att om man har en budget för denna vecka som kan hänga på dom futtiga kronorna så är det klart att tar vad som helst…..man vill ju åka och surfa.
    /Krille

• anonym-anvandare

Medlem
    17 februari, 2001 vid 16:03

Hej alla glada,

Jag ska åka med Nik (och Johan G) till Fuerte. Jag har tidigare varit och kollat på Sol y Mar (dock inte bott där) och jag kan hålla med Krille att det inte är något lyxhak…..för min del spelar det dock mindre roll. Min budget är något begränsad så priset passar mig alldeles utmärkt. Väntar på ny raceplanka i dagarna så dåligt med pengar är det gott om just nu.

Hur som helst, fan vad skönt det ska bli att komma iväg.

//Mac, TS

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fuerteventura

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.