Senaste nytt Forums Vågsurfing Fuerteventura Corralejo

• Fuerteventura Corralejo

Posted by anonym-anvandare on 4 maj, 2003 at 21:53

Hej! I höst sticker jag till Fuerteventura, närmare bestämt Corralejo. Jag är nybörjare och behöver tips på bra surfing ställen. Tror jag ska ha sandbotten till att börja med annars kommer det att göra ont.., någon som har ett tips?
    /Johan

imported_macts replied 21 years, 5 months ago 2 Members · 3 Replies
  • 3 Replies
  • anonym-anvandare

Member
    6 maj, 2003 at 14:03

kolla på http://www.wannasurf.com, där finns de grymma spotbeskrivningar, du kan se vart de e bäst för nybörjare!
    lycka till!

• anonym-anvandare

Member
    26 maj, 2003 at 07:50

just i corralejo var bottnen stenig och revig på det ställe(flagbeach) jag provade, inte tryggt alls.

åkte med på ett surfsafari med flagbeach dock. supercleana 2meters vågor. riktigt starka strömmar dock.

• imported_macts

Member
    11 juli, 2003 at 12:09

Runt hela norra kusten grån Cotillo i väst till Glass beach i öst finns ett stort antal spots, vissa enkla att nå med bil, vissa betydligt svårare. Det finns en “spot-karta” att få i de flesta surfbutiker i Corralejo. på “spot-kartan” anges också om det är svåra eller lite enklare ställen att surfa. Ett tips är också att fråga på någon av surfbarerna (tex Corky´´s) vad det kommer att bli bra dagen efter.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Fuerteventura Corralejo

You must be logged in to create new discussions.