Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fuerteventura idag live kl 14.00
-
Fuerteventura idag live kl 14.00
Publicerad av anonym-anvandare på 19 juli, 2004 vid 10:01….Vet inte om jag missuppfattat tiden men det verkar börja kl 14.00 svensk tid på High tv. Det var år sedan jag såg en tävling. Kan bli sköj!
//JonasKnatte svarade 20 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Asså jag har inte fattat det med high tv.Är det en kanal man laddar hem på sin viasat box??
-
Jag får ingenting.. står bara LIVE och när det börjar men jag kan inte trycka på nått? Hur får man igång den
-
Sänder de live på annan än den vanliga tv:n? Jag har nån orienteringsliknade sak på vanliga tv:n.
-
Jag fick igång tvsändningarna när jag stängde av min brandvägg. Men nu sänds det någon Tough man tävling. Det verkar som att de flyttar fram tävlingen hela tiden för nu står det 14.30 och det verkar vara två timmars tidsskillnad.
-
Har ni också problem med live sändningen nu? Det bara hackar för mig och kommentatorn låter som en snabbtalade Kalle Anka.
-
Funkar fint för mig. Har inga högtalare, men bilden är bra och det verkar vara live-sändning. Ett kort referat: Det hoppas och trixas en massa.
-
Fuck, vad ska man ha för inställningar typ? Kan man spela upp den i Windows Media Player eller ska man låter deras “player” spela upp? Kan tilläggas att det funkat tidigare för mig så jag fattar inte vad som är fel.
-
den spelar själv…
grabbarna är rätt säkra… såg en switchstance frammåt nyss…. häftigt. -
Jag kör med deras spelare, nu har det börja strula för mig oxå dock, bilden fryser, SUCK !!!
Slim Jim
-
System error
There seems to be a problem with the video stream. Please try again.Får ni också detta felmeddelande nu?
-
Jag fick det innan. Nu har jag min brandvägg avstängd när jag öppnar videofönstret. Slår på den igen när videon börjar spelas. Så nu flyter allt klockrent.
-
Knatte
Gäst19 juli, 2004 vid 15:10Jag ligger bakom brandvägg och har “popup-blocker” och det funkar bra för mig, bara jag tillåter High-TV att öppna ett separat fönster (spelaren) och så väljer jag TV-mode för fullskärm.
Logga in för att svara.