Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Fuerteventura nu i februari?
-
Svar till:
nudisterna blev nog impade av den mastodont-bommen
[/ QUOTE ]
Suck… och hur långa är EH bommarna nu då, 30cm? Och 200 bar i strutsarna?
-
ca 30 cm e nog dom minsta nu ja…över 45 e ju bara bajja
-
vet nån om det går att hyra vågsurfbräda på fuerte nånstans? var isåfall?
-
vart ligger det?
nån som vet om det finns nåt ställe som är typ rätt vågsäkrt? behöver inte va bra bara man kan komma ut å försöka lite? ska nog dit främst för att hälsa på syrran men drar till coralejo några av dagarna förmodligen så behöver nåt ställe som liksom, ja, funkar oftast! Är jävligt grön på vågsurf men större brädor har jag inga problem att surfa på -
ligger på västkusten rätt långt ner eller vad man ska säga, har inte varit där själv men ska tydligen va rätt bra om man e grön. få in på wannasurf å kolla dig fram..
-
såg ju nice ut som alla andra spots på ön
någon som testat El Burro, ligger närmast där jag ska bo iaf. så kanske lönt att ta med brädan om det bara är 5km gångmarch. -
el cotilljo hade jag satsat på över la pared,(brukar vara closeout)… brädor kan man hyra i la pared o i corralejo bla.
-
Brädor går att hyra i varje surfaffär… jevla mördarvågor i El Cotillo, Backe körde(Kite) i 3-4m vågor, lite farliga rev på vissa ställen så dom kan va bra att kolla upp!
-
nu är jag hemma. surfade i coralejjo vid hamnen där. var huuuuuuuuur bra som hällst verkligen! iofs har inte så mkt att jämnföra med.
bilder kommer om 3 månader
tack för tipsen! -
Svar till:
nu är jag hemma. surfade i coralejjo vid hamnen där. var huuuuuuuuur bra som hällst verkligen! iofs har inte så mkt att jämnföra med.
bilder kommer om 3 månader
tack för tipsen![/ QUOTE ]
jo, vi såg dom vågorna från vårat köksfönster
annars var det “hardcore vågor” i El Cortillo, fast man ska nog va hyffsat duktig för att vågsurfa i dom
Logga in för att svara.