Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fulast 2004?

• anonym-anvandare

Medlem
    15 september, 2003 vid 14:34
  • raggarn

Medlem
    15 september, 2003 vid 19:56

Ok…vi har alltså tagit oss varvet runt igen.. tongue.gif
    eller hur var det …nå´n som ligger inne med en F2 med Gorbatschjov på (eller hur han nu stavar) blush.gif
    verkar va ide torka på design-avdelningarna..
    jag fruktar kartellbildning på dessa fula “dekorer”
    något nöt har övertalat de flesta att “Cartoons” gäller
    2004 …då behöver man inte köpa bräda nästa år.. smirk.gif
    fast Naish var nog inte med i Den Düscka-kartellen..
    hmmm.. vi får se cool.gif

• styret

Medlem
    16 september, 2003 vid 08:54

eller så tar vi och surfar på skiten istället och avgör brädorna på det sättet.

bara ett förslag.

• getwet

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 08:59

Tack för ditt lexikon, det hjälpte en del……men bara en del. Ord tycks betyda olika i en värld som denna och uppfattas kanske inte likadant alltid…..eller aldrig!

Vill bara påpeka…hur det kan och kanske ska uppfattas, kanske?
    Glammig…Glamour, visst vet vi vad det är, ser det varje dag i form av förkroppsligad kvinna runt NK huset samt på kvällstid i form av person som slipper köa utanför Spy bar. Finns även en fruktansvärd amerikansk TV såpa vid samma namn. Men glamour på en “snöbrädam” har jag aldrig hört talas om, trots att det finns två tonåringar som jag delar bostad med.
    Puber, borde vara en förkortning av den ålder som mina tonåringar som jag delar bostad med just nu befinner sig i. Puder däremot vet jag vad det är och kan ibland finnas i en skidbacke eller på en hip fest här i storstan. I båda fallen är det i vit form.
    Feta är för mig ett ord som faller väl in på de medverkande i såpan Tjockholmen. Stor kan man vara ändå ……..
    Dropps är troligen en felstavning av ett brädfabrikat.
    Sol har jag sett många ggr på en viss öl sort som passar bra efter en dags surf.
    J-ligt kan vara oerhört mycket men jag tolkar det som om du skulle vilja skriva dj..ligt men tappade en bokstav. Det ordet förstår jag och nyttjar själv ofta.
    Rödglittrig, kan ej misstolkas, klantigt av mig. Kan jämföras med en Cabernet Sauvignon med antal år på nacken och med fina sorgkanter, eller en Gran reserva men den smakar mer än glittrar iofs. wink.gif wink.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fulast 2004?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.