Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fulaste kiten – the tråd
-
Fulaste kiten – the tråd
jagkallaspiotrellerpete svarade 13 år, 2 månader sedan 22 Medlemmar · 27 Svar
-
Min blågula eh rhipper. Där det står warning local över hela draken får en att tänka SD ala 90 tal.
-
Davids;668217 wrote:Ozone.. fulast då och nu
Jag tycker dom har blivit snyggare med åren, kolla t.ex. nästa års C4!
-
Är det bara jag som tycker det se ut som han kör med stroppar och leash på den ozonereklamen?
Undra om den sitter, han sätter iaf nosen rätt gött i vågen i landningen. 🙂Men håller med, kitesen ser klart ok ut nu till skillnad från de hemska de haft innan.
Allmänt görs det för få snygga kites. F-one har varit snygga liksom wainman. Vissa cautionkites har varit riktigt snygga också. Å de svarta fuelarna är inte dumma.
Men ska man gå på mer än bara grafiken så är ju FS speed 3 den klart snyggaste kiten. Bara lyser ingenjörskonst och kraft. Som en ferarri. 🙂
-
Inte så ful, men jag har svårt att tänka mig att hardcore locals vill skylta med Min-kära-lilla-Ponny 20 meter upp i luften…
Tror inte dom fick rätt på dom 7 underverken heller?!!
/M
-
Hehe, sköna underverk. Jag har svårt att tro att Mr Pilkington kommer besöka hästakiten.
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=fLYsKe2o0g0″]An Idiot Abroad Intro – YouTube[/ame]
-
acemattias;668235 wrote:Tätt föjda av SS.
De kanske inte haft de enskilt fulaste drakarna, men en mycket jämnful samling drakar över lång tid.Fuel:en har alltid varit en pärla i utseende dock. :]
-
Alohasurfer;668535 wrote:Menar du den här Kobra kiten Paul? 😉
Mohahaha, va de inte ninoh som ville ha en stor kite? Denna e ju given 😀
-
Jag kör ganska hårt på “support you lokal dealer” och gillar OnWater i Lund men Airush 2011 range är så sanslöst ful att det bara måste få ett specialomnämnande…
Värsta gymnasieeleven hade väl kunnat fixa till ngt snyggare!
-
airush borde iaf hyra in en typograf för det jävla a:et är lika sexigt som att spela thorleifs på första dejten, på en banjo.
Logga in för att svara.