Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Full sula i Åsa

  • ola-h

    Medlem
    27 juni, 2008 vid 13:55

    Här kommer några bidler från tidigare på dagen innann vågorna hunnit bygga så mycket. Det var också mer onshore.

    Mattias Carlsson och Poppo (+ några till) seglar:

    Mer på http://www.olah.se/Windsurfing/Asa_080623/

    _Z0D3949.jpg
    _Z0D3837.jpg
    _Z0D3871.jpg
    _Z0D3824.jpg
    _Z0D3963.jpg

  • sinker

    Medlem
    27 juni, 2008 vid 15:51

    Det verkar finnas hur mycket bilder som helst från denna session, nice Ola H.
    Såg ni att det fanns ännu fler i “min” tråd: http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=58855
    /sinker

  • ola-h

    Medlem
    27 juni, 2008 vid 22:06

    Snygga bilder där med.

  • danneman

    Medlem
    28 juni, 2008 vid 01:30

    Fan måste erkänna att man missa denna dag. hojta till nästa gång så kommer jag ner å filmar..

  • gammel-ippa

    Medlem
    28 juni, 2008 vid 19:28

    F…..n va gött ni har det. Tack för att ni återger känslan så bra.

    *Från en knäskadad gubbe*

  • jesper_b

    Medlem
    29 juni, 2008 vid 10:59

    Hojojoj,
    Sitter på Fårö med väldigt mycket kul som konkurrerar ut all typ av datoraktivitet. Därav inte förrän nu kollat in alla fantastiska Åsa-bilder. Jag gillar Åsa skarpt, även i tuff 3.5. Skittrist att ha missat denna dag. Nästa…

    Vill dock passa på att nämna att hotsailsmaui till 2009 utvecklat nya småsegel, då snackar vi ordentligt utvecklingsarbete av segel på 3.0 och mindre. Sålunda finns nu SF i en 2.9, Fire i en 3.0, nya DD i 2.8 och Smack 2.8. Vill man verkligen optimera dessa för HÅRDA förhållanden finns en passande Hotrod 310cm. Seglen utvecklade tillsammans med duktiga “The Gorge”-seglare.

    För de som vill kolla in mer, se

    http://www.hotsailsmaui.com/2008/pdf/hsm2009book.pdf

    Föresten. Gotland hade sin bästa segling någonsin i tisdags på både gamla klassiska spots som Ireviken och helt nyupptäckta side off med punch spots. G-lands gamla akkilleshäl, dvs västlig vind är numera definitivt historia. Tyvärr missade jag det helt pga tavelrammakande (min hustru ställer ut sina röda Vallmotavlor här och de skulle vara uppe till Bergmanveckans stora middag), men kvällssurfet på Skala var episkt, dvs näsan rak off shore och snabba rena setvågor upp till gubbe.

    Ses på line up!

    /JB

  • ola_p

    Medlem
    29 juni, 2008 vid 18:25

    Och ibland får man laga sin bräda… Jonatan sätter ihop sin sos…

  • kate

    Medlem
    30 juni, 2008 vid 15:09

    Har nu precis beställt SF 2.9 så man kan köra lite längre än 30 min. Hoppas snart på en vråldag i Åsa!:-)

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Full sula i Åsa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.