Senaste nytt Forums Fundering om hjälm?

• nordgren

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 19:26

HAHAHAHA!!!
    Fan vad schysst! Visar den mer sensitive sidan också! wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 21:14

Nordgren, du är bara avundsjuk för att jag tar alla brudar från dig…HAHA!!!!

• nordgren

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 21:28

Hahahahahahaha!!!! Det var det värsta jag hört!!! laugh.gif
    Keep dreaming boy! grin.gif

• hakuna

Medlem
    3 oktober, 2003 vid 10:42

När jag var i Åsa förra måndagen så hade jag gärna haft en hjälm när jag gick i och ur. Sedan min gipp precis utanför stenudden och två spolningar så hade det varit skönt med något som skyddar knoppen… Skall nog lägga ner den gula Jofan med galler i bilen.
    Åsa-dagen slutade med en fin lårkaka pga att jag ramlade och fick nosen rätt på låret! Ajaj!

Skall förresten DMI, Foreca och SMHI synca sig så att man kan få en aning om vilken dag det skall blåsa?!

/Niclas

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Fundering om hjälm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.