Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies fungerar bars till alla kitar?

• fungerar bars till alla kitar?

Publicerad av oharris på 18 januari, 2007 vid 11:24

Kanske en dum fråga men jag ställer den ändå!
    Har en Crossbow 12a och skulle behöva en lite mindre bow oxå känner jag, undrar om jag måste köpa en ny bar och linor oxå som är av samma märke som kiten jag kommer att köpa?
    Har funderat på en Best Waroo eller liknande!

Tack på förhand!
    // Fredrik

chohoo svarade 17 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • oharris

Medlem
    18 januari, 2007 vid 11:25

Eller kan jag använda den jag har till Crossbowen?

• chohoo

Medlem
    18 januari, 2007 vid 12:53

Du kan lätt använda crossbowbommen från din tolva till en mindre crossbow, och även om du t.ex. har crossbow från 06 och vill använda den bommen med en ny Xbow. Eventuellt kan du behöva förlänga några linor, jag kommer inte riktigt ihåg hur vi gjorde med våra. Däremot tror jag inte lika mycket på på crossbowbommen, som har lättat på bomtrycket med blocksystemet, tillsammans med Waroon som har sina block på draken och redan har ett mjukt bomtryck. Men jag har inte testat den kombinationen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies fungerar bars till alla kitar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.