Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Funkar draget nuförtiden??

• sourra

Medlem
    10 september, 2008 vid 19:11

Nils kör ju skor året runt. Även utomlands.

• johnk

Medlem
    10 september, 2008 vid 22:28

Den där Nils är en sund kille. Varför frysa när man inte måste? 🙂
    Om 7:an får vind i helgen kommer ni se mig med boots, torrdräkt och huva. Handskarna kan vänta några dagar till…

<== Spana in min avatar. Martinique: 28 grader i luft/vatten samt lättvind - våtskor och shorty på.

• yann

Medlem
    11 september, 2008 vid 11:01

När man inte känner sina fötter längre är det dags för skor. Strapless med skor är ju som äta kola med papperet kvar 🙂

• lelleee

Medlem
    11 september, 2008 vid 11:45

Jag har fortfarande ont i fötterna efter alla musslor 🙁

• johnk

Medlem
    11 september, 2008 vid 16:38

@Yann 498838 wrote:

När man inte känner sina fötter längre är det dags för skor. Strapless med skor är ju som äta kola med papperet kvar 🙂

Bootless är som sex utan kondom. Det kanske ser hetare ut och är lite skönare en stund, men det är inte värt alla bekymmer. :santa:

• sourra

Medlem
    11 september, 2008 vid 17:08

@Yann 498838 wrote:

AMEN!!!

@johnk 498951 wrote:

Bootless är som sex utan kondom. Det kanske ser hetare ut och är lite skönare en stund, men det är inte värt alla bekymmer. :santa:

Sluta ligga med orena flickor så är det inget problem.

• johnk

Medlem
    11 september, 2008 vid 19:54

@sourra 498961 wrote:

AMEN!!!

Sluta ligga med orena flickor så är det inget problem.

Lätt för dig att säga som är tillsammans med en oskuld :ooo:

• yann

Medlem
    11 september, 2008 vid 20:05

@Lelleee 498847 wrote:

Jag har fortfarande ont i fötterna efter alla musslor 🙁

Det är det värt 😉 Det är därför man ska gå så mycket barfota som möjligt så man får den där goa elefanthuden. Ett annat tips för att motverka skavsår i hålfoten är att inte ha tailpads med så kallad archbar (upphöjning för hålfoten). Det är gött att ha när man vågsurfar 10-20 sekunder i stöten 1% av tiden men när man är ute och kör 4h i sträck med kite ger det rätt elaka skavsår, iaf för mig.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Funkar draget nuförtiden??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.