Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Funkar lejet på SO?

• Funkar lejet på SO?

Publicerad av drx på 20 augusti, 2009 vid 05:49

Kommer bara ihåg att det var stendött sist jag försökte detta, är det någon som haft en bra upplevelse i lejet i samband med SO-vindar?

drx svarade 15 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • hakuna

Medlem
    20 augusti, 2009 vid 06:19

Min begränsade erfarenhet säger att det måste åtm vara rak syd men då måste det blåsa 15+ för att man skall kunna komma ut. (kom ihåg 1 okt 2006(?))

• lars_k

Medlem
    20 augusti, 2009 vid 07:15

Måste blåsa pung. Har dock haft några riktigt bra dagar på SSO och 4.0. Helst ska det vrida från SV ner till SSO. Konstant SO blir nog jäkligt platt även om det blåser som fan.
    Annars lär Olofsbo ha sidvind på SO, fast vågorna verkar aldrig bli så bra pga mkt grund och rev utanför….

• drx

Medlem
    20 augusti, 2009 vid 10:54

Ok ska du ut något sen idag, vad rekommenderar du?

• lars_k

Medlem
    20 augusti, 2009 vid 11:09

Nä, jag stannar hemma. Tror inte jag kan hitta något bra vågridningsspot idag…
    Gillar du freestyle lär Öckerö funka fint, Rambo och Co kör ju där på SO!

• drx

Medlem
    20 augusti, 2009 vid 12:11

Ok blåser ju bra nu iaf, men har jobbigt möte till 19. Tråkigt med plattvatten bara när det häftigaste tricket man kan showa med är duckjibe…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Funkar lejet på SO?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.