Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Funkar Surfnet…
-
aha, nu kom jag på det. Jag glömde skriva stm före meddelandet. Ska man felsöka bör man granska sig själv innan man kollar tekniken
Ditt Surfnet är nog felfritt trots allt.
-
Nää Gifvars klockrent är det inte men det fungerar, skickade en test i fredags sms/mail den kom idag söndag.
Men det kanske beror på nätoperatören!? -
Öööh… gulp. Till gruppen mln alltså?
Vad skrev du i meddelandet, så kan jag lättare felsöka i loggar etc. Lite mer exakta tider om du kom ihåg det, var det email till sms/email? o s v.Sms är ju som det är, brukar själv få tre dagar gamla utskick från min operatör att jag har meddelanden i min röstbrevlåda.
Mvh,
Jan Gifvars -
Det kom en test från surfen i torsdags, 17:12. Verkade funka utmärkt.
-
Då är det min nätoperatör som strular!? Men nej det kan det ju inte vara eftersom mailet inte heller kom fram först i söndags!!!! jag ska prova med att sända ett direkt från Uppsala Mälaren
Vill bara lägga till att jag skickar det från Surfnets hemsida.Varken mail eller sms 10 minuter senare
-
Okej,
Surfen, kan du beskriva exakt hur du gör, ingen detalj är för liten att utelämna. Mobiloperatör, email/ISP-leverantör, mailläsare, e t c, så ska jag undersöka saken.Jag fick ett meddelande till mln gruppen i Torsdags eftermiddag, är det de meddelandet du avser tidiagre i denna tråd?
Mvh,
-Jan Gifvars -
Beskriva!? jag skickar iväg det från surfnet.se. MobilOP= Djuice, Hotmail,Comhem och IE 6.0 SP2. Ja i det är den som jag fick först i söndags.//
Skickade ett från min mobil nu dök upp direkt i surfnet.se under meddelanden, men inget email eller sms till mig
-
Ok,
En sak (feature) jag kanske inte informerat så mycket om, den som skickar in ett meddelande skickar inte surfnet ut meddelandet till.Mvh,
Jan Gifvars
Logga in för att svara.